Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått mine! :rodmer:

Kom den 20 da, så tok 15 dager. Jeg bare henta de ikke på posten før i dag. :fnise:

Men, nå trenger jeg en slik oljebrenner holdt jeg på å si.

Tips til hvor de har noen som er litt fine?

Jeg vil ikke bestille på nett, jeg vil ut og kjøpe en NÅ! :gjeiper:

Kremmerhuset og Black Design har mange fine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en fin hvit en på Indiska :)

Tester min første nå, "Drift away".... eeeelsk :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte en fin hvit en på Indiska :)

Tester min første nå, "Drift away".... eeeelsk :rodmer:

Nå er du nok hekta du også..... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nå er du nok hekta du også..... :fnise:

Ser skummelt ut, ja.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

I dag brenner jeg Soft Blanket. Den var lun og deilig i dette ufyselige været. :regn:

Skrevet (endret)

Ute snør det.....også jeg som var så innstilt på vår :sjenert: så her brennes det juicy raspberry :) Den var skikkelig god :jepp:

Endret av bobbi
  • Liker 1
Skrevet

Prøver min første clean cotton.. den jeg var mest spent på.

Lukter kjempegodt når man er klin inntil, men ikke ellers.. :sjenert:

Skrevet

Ute snør det.....også jeg som var så innstilt på vår :sjenert: så her brennes det juicy raspberry :) Den var skikkelig god :jepp:

Er juicy raspberry fra yankee eller village candle? Har prøvd et lite lys fra village som jeg mener het det samme, og jeg elsket det! :hjerter:

Skrevet

Prøver min første clean cotton.. den jeg var mest spent på.

Lukter kjempegodt når man er klin inntil, men ikke ellers.. :sjenert:

Jeg elsker clean cotton, men brenner det bare på badet. Kjøper gjerne litt større krukker, og syns de dufter mye. :happy:

• Liker 1
Skrevet

Her brenner jeg Coconut milk & lime fra village candle. Den er helt nydelig. :sikle:

Skrevet

Er juicy raspberry fra yankee eller village candle? Har prøvd et lite lys fra village som jeg mener het det samme, og jeg elsket det! :hjerter:

Det er visst village candle - ser helt likedan ut som yankee....la faktisk ikke merke til det før nå jeg :klo: Men lukter uansett kjempegodt :)

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Noen som har prøvd noen nye, gode dufter i det siste? :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Gå inn på denne linken her: https://www.facebook.com/YANKEE.VILLAGE.CANDLE.NORWAY

Der handler jeg det meste, og synes de har et stort utvalg, og rask service! :blomst:

Takk for tips, her var det mye spennende. Husker du hva du betaler for duftvoksene når du bestiller herfra? Syns ikke det stod noe klart om pris? Og frakten?

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips, her var det mye spennende. Husker du hva du betaler for duftvoksene når du bestiller herfra? Syns ikke det stod noe klart om pris? Og frakten?

Kr 21,- på de europeiske duftene, og kr 25,- for de som "bare" selges i USA. Har betalt fast fraktpris på duftvoks og små lys på kr 50,-, så det lønner seg å bestille flere av gangen. :)

Skrevet

Noen som har prøvd noen nye, gode dufter i det siste? :rodmer:

Lily of the Valley. Duftet ekte liljekonvall - helt nydelig!

AnonymBruker
Skrevet

Har problemer med at de duftvoksene begynner å lukte plastikk/voks etter en kort stund jeg. Er det noen andre som opplever det samme?

Det gjelder samtlige av duftvoksene jeg har prøvd, og etter bare 1-2 timer brennetid så kommer denne fæle lukten. :klo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har problemer med at de duftvoksene begynner å lukte plastikk/voks etter en kort stund jeg. Er det noen andre som opplever det samme?

Det gjelder samtlige av duftvoksene jeg har prøvd, og etter bare 1-2 timer brennetid så kommer denne fæle lukten. :klo:

Tydelig at voksen blir for varm. Du må aldri bruke t-lys på mer enn 4 timers brenntid, men det er også mulig at duftkrukken du bruker har for kort avstand fra flammen til "smeltekaret"

Så prøv med mindre t-lys, eller høyere krukke. Lykke til. :Nikke:

Anonym poster: b03b6169a10808ab97e31095fa32a753

• Liker 1
Skrevet

Hvordan fungerer den voksen egentlig? Kan man bare legge den oppi sånne "vanlige" brennere, som man også bruker duftolje i? :)

Skrevet

Hvordan fungerer den voksen egentlig? Kan man bare legge den oppi sånne "vanlige" brennere, som man også bruker duftolje i? :)

Ja, det kan du. Brenneren burde være i glass eller keramikk/porselen. Voksen smelter ut når den varmes opp, og stivner når lyset slukker. Den fordamper ikke noe særlig, og man bare vipper den ut, når duften er borte. Mye enklere å bruke enn duftolje, for der må man passe på å fylle vann hele tiden. Jeg er kjempefornøyd med duftvoks! :5:

• Liker 1
Skrevet

Takk manga, da skal jeg prøve de jeg har fått på kjøpet når jeg har bestilt lys :) Blåbærlukt...må jo passe bra når det snart er sommer :happy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...