Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd juicy raspberry? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har prøvd juicy raspberry? :)

Hei. Har prøvd juicy raspberry fra village candle. Jeg synes den var nydelig. Søt, frisk og sommerlig - som om du kommer fra bærtur med bøtta full av bringebær. :sikle: Vanskelig å anbefale lukter, for vi er så forskjellige, men jeg likte den i hvertfall.

:happy: Bestillte den fra Keramikkstua tidligere, men ser nå at de har prosenter :snurt:

Skrevet

Jeg synes det er spennende å lage "egne" dufter, så jeg deler gjerne opp duftvoks, og blander dufter som jeg tror passer sammen. Har dere kjøpt dufter dere ikke liker noe særlig, så prøv å blande med en annen duft. Det kan faktisk bli kjempegodt. :jepp:

Skrevet

Hei. Har prøvd juicy raspberry fra village candle. Jeg synes den var nydelig. Søt, frisk og sommerlig - som om du kommer fra bærtur med bøtta full av bringebær. :sikle: Vanskelig å anbefale lukter, for vi er så forskjellige, men jeg likte den i hvertfall.

:happy: Bestillte den fra Keramikkstua tidligere, men ser nå at de har prosenter :snurt:

Elsker bringebær lukt, så etter din beskrivelse tror jeg at jeg må kjøpe den:)

Nå brenner jeg forresten Winter wonderland - den lukter fantastisk :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

sikkert dumt spørsåpl, men hvordan er det meningen man skal tenne på de små duftlysene? Har nettopp fått min første og den har ikke sånn hvit greie på toppen man vanligvis fyrer i.

Skrevet (endret)

sikkert dumt spørsåpl, men hvordan er det meningen man skal tenne på de små duftlysene? Har nettopp fått min første og den har ikke sånn hvit greie på toppen man vanligvis fyrer i.

Da er det nok en feil, bruker alltid å være veke på de jeg har kjøpt. Du kan jo si ifra til butikken, så får du sikkert ny :)...hvis ikke det er sånn voksplate du har kjøpt? :)

*skrivefeil :sjenert:

Endret av bobbi
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, Ja det er en voksplate :)

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte meg noen nye voksplater her om dagen som jeg er superfornøyd med:) Så om dere liker like søte dufter som meg bør dere prøve: Wild passion fruit, sweet strawberry og pink dragon fruit.

Skrevet

Åh.. dere asså.. Ikke nok med at jeg akkurat har bestilt 19 slike voksplater (19 ulike dufter :fnise: ),

men jeg har lest igjennom alle 28 sidene også!

Har ikke hørt om disse lysa før jeg.. :sjenert:

Men nå skal det bli!

Elsker duftlys, men har bare sånne dufttelys fra Ikea, og syns de lukter lite..

Bestilte forresten fra ScentedCandleShop.com og da fikk jeg 19stk for rett under 200kr (for å slippe moms osv.), og tillegg på 45kr i frakt. Må da være mye billigere enn den norske siden..?

Regner med litt lenger leveringstid men. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Åh.. dere asså.. Ikke nok med at jeg akkurat har bestilt 19 slike voksplater (19 ulike dufter :fnise: ),

Men nå skal det bli!

Bestilte forresten fra ScentedCandleShop.com og da fikk jeg 19stk for rett under 200kr (for å slippe moms osv.), og tillegg på 45kr i frakt. Må da være mye billigere enn den norske siden..?

Tusen takk for at du viste meg denne siden! :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd de nye Citrus duftene fra Yankee Candle? Ser utrolig gode ut!! :)

Koster jo en formue, jo! :sjokkert:

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for at du viste meg denne siden! :)

Bare hyggelig!

Jeg tror jeg fant linken en plass i denne tråden altså. :gjeiper:

Skrevet

Skikkelig skuffet!! Har vært på "Harry-tur" til Strømstad, og kjøpte meg en av disse nye Car Jar Ultimate - clean cotton. Den lukter absolutt ingen ting! :frustrert:

Krukken er jo søt da, men takke meg til de gamle car-jar i papp. De dufter både mye og lenge. :Nikke:

Kjøpte litt annet snacks også da! :shoppe:

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg fått mine! :rodmer:

Kom den 20 da, så tok 15 dager. Jeg bare henta de ikke på posten før i dag. :fnise:

Men, nå trenger jeg en slik oljebrenner holdt jeg på å si.

Tips til hvor de har noen som er litt fine?

Jeg vil ikke bestille på nett, jeg vil ut og kjøpe en NÅ! :gjeiper:

Skrevet

På Indiska har de fine og billige oljebrennere. :jepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men nå skal det bli!

De hadde ikke noe særlig bedre utvalg enn yankeestore.no :frown:

Noen som har noen andre forslag på nettsteder å få kjøpt yankee candles med stort utvalg av lukter? Utrolig kjedelig at yankeecandle.com ikke sender til Norge.

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

I dag fikk jeg en ny pakke. Bestiller bare fra den norske sida, jeg. Tar bare to dager også ligger de i postkassa :D

Liker veldig godt Ocean Flowers, Garden Sweet Pea og Pink Dragonfruit. Har ikke prøvd alle enda.

Jeg synes de voksplatene går "tomme" for duft ganske fort da. Pleier å bruke en halv om gangen, og etter et noen timer er den ferdig.

Skrevet

De hadde ikke noe særlig bedre utvalg enn yankeestore.no :frown:

Noen som har noen andre forslag på nettsteder å få kjøpt yankee candles med stort utvalg av lukter? Utrolig kjedelig at yankeecandle.com ikke sender til Norge.

Gå inn på denne linken her: https://www.facebook.com/YANKEE.VILLAGE.CANDLE.NORWAY

Der handler jeg det meste, og synes de har et stort utvalg, og rask service! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...