Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tips ang. rene, friske dufter - da blir det nok en liten førjulspakke til meg selv fra yankee candle ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri prøvd disse lysene før. Hvor kjøper dere dem? Og hvilken duft er "friskest" og ikke så prangende? -ala African Rain som finnes på Black & White.

Skrevet

Det er det jeg har gjort, men fremdeles veldig sterk lukt!

Viktig at duftkrukken er høy nok, at det er litt avstand fra varmen til toppen, og at man i hvert fall ikke bruker større t-lys enn 4-timers. Hvis voksen blir for varm, blir lukten altfor sterk, og ikke autentisk.

Skrevet

Du kan jo prøve duftvokser. :jepp: De koster ''ingenting'' og da gjør det ikke så mye dersom du kjøper en duft som du ikke liker.

----

Mine topp tre er:

Drift Away

Evening Air

Nature's Paintbrush

Enig i at lysa er dyre, men verd prisen. Det er autentiske lukter, og i de fleste lys er det eteriske oljer, ikke syntetiske som ofte blir kvalmende i de billige duftlysene. Duften holder seg også like godt gjennom hele krukken/glasset.

"Water Garden" er en mild, nydelig duft, og en av mine favoritter.

Legger ved en fb-link, som jeg fant på facebook. En fin side for alle oss som elsker disse lysene.

http://www.facebook.com/pages/Yankee-Village-Candle-Norway/133934410006755 :hjerter:

Skrevet

Tips til hvilke lys som lukter rent og godt, og langt unna frukt og krydder? Har kjøpt meg clean cotton, fluffy towels og baby powder. Andre anbefalinger i samme sjanger? :)

Pink Sands, Pink Lady Slipper, Watergarden, Splash of Rain, Country Linen, Willow Breeze..... og, det er mange gode! :strix:

Skrevet

Viktig at duftkrukken er høy nok, at det er litt avstand fra varmen til toppen, og at man i hvert fall ikke bruker større t-lys enn 4-timers. Hvis voksen blir for varm, blir lukten altfor sterk, og ikke autentisk.

å, takk for tipset, det har jeg aldri tenkt på før! Jeg bruker sånne 6 timers telys skjønner du, så kan hende det er derfor. Jeg får prøve med noen mindre.

Skrevet

Noen som har prøvd Napa Valley sun?

Har ikke hørt om den før... men HØRTES jo god ut :fnise:

Har ikke prøvd den før, men sååå søt krukke da! Syns egentlig at den Grapevine and oak hørtes enda bedre ut. :) Og samme krukken! :) Hmmm... shoppe litt i kveld tro? ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har ikke prøvd den før, men sååå søt krukke da! Syns egentlig at den Grapevine and oak hørtes enda bedre ut. :) Og samme krukken! :) Hmmm... shoppe litt i kveld tro? ;)

De krukkene er utrolig fine! Hadde passet perfekt på badet mitt... :jepp:

Ønskelista begynner å bli lang nå... Sist jul handlet jeg for over 3000kr :fnise: Blir sikkert ikke mindre i år :lol:

Endret av nissejenta
Skrevet

Ok, nå har jeg blitt hektet jeg også :sjenert:

Kjøpte meg et clean cotton votivlys i går. ELSKET lukten, men likte ikke at det bare "rant" bort :kjefte:

Bør kjøpe meg en votivlysholder kanskje?

Hvilken ebay selger er billigst på disse lysene? Noen som har erfaringer? :takke:

Skrevet

Hva synes dere er den beste "juleduften" av de som er nå? Og noen som ikke lukter så godt?

Skrevet

Hva synes dere er den beste "juleduften" av de som er nå? Og noen som ikke lukter så godt?

Mine must-have juledufter er Winter wonderland, Spiced orange, Christmas eve og Holiday home sweet home.

Er ikke spesielt begeistret for Sparkling snow, men har hørt andre som skryter vilt av den. Så det er litt vanskelig å anbefale. :) Prøv mange duftvoks er mitt beste tips, for det koster ikke så mye også finner du ut hva du synes selv.

Skrevet

Ok, nå har jeg blitt hektet jeg også :sjenert:

Kjøpte meg et clean cotton votivlys i går. ELSKET lukten, men likte ikke at det bare "rant" bort :kjefte:

Bør kjøpe meg en votivlysholder kanskje?

Hvilken ebay selger er billigst på disse lysene? Noen som har erfaringer? :takke:

Ja, det må du :fnise:

Skrevet

Mine must-have juledufter er Winter wonderland, Spiced orange, Christmas eve og Holiday home sweet home.

Er ikke spesielt begeistret for Sparkling snow, men har hørt andre som skryter vilt av den. Så det er litt vanskelig å anbefale. :) Prøv mange duftvoks er mitt beste tips, for det koster ikke så mye også finner du ut hva du synes selv.

Jeg bestilte meg noen av disse, tror det var Winter Wonderland, Holiday Home sweet home og Christmas Eve.

Bestilte meg flere juledufter også så nå er jeg spent på å sjekke hvordan de lukter:p

Skrevet

Jeg har forelsket med i "Eggnog". Den er helt nydelig, og typisk norsk juleduft. Den er ikke ny i år, men god. Apple Cider, er jeg også veldig glad i. Fant disse i Larvik i sommer.

• Liker 2
Skrevet

Synes winder wonderland er kjempegod :)

Skrevet

Ble utrolig skuffet over flere av juleduftene jeg, bla "Winter Wonderland", "Sparkling Cinnamon", "Chritmas Eve" og "Holiday Home Sweet Home".

De ble rett og slett for "stramme" i duften.

De få jeg likte litt var "Christmas cookie", "Christmas cupcake" og "Cherries on snow".

De var helt ok liksom, tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe de igjen med det førte.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg er ingen fan av YC sine juledufter, så i jula bruker jeg bare kongerøkelse, det lukter mere tradisjonell norsk jul:)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

White Christmas lukter bare helt nydelig synes jeg :jepp:

Svir og klør i øynene av kongerøkelse,så disse duftvoksene er et veldig bra alternativ for min del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...