Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Takk for svar:) Da skal jeg ta sjansen på å bestille derfra!

Er det sånn at det er 49,- i frakt uansett hvor mye man handler der? Lønner seg å kjøpe mye i gangen da...

Yankeestore er helt super :jepp: 49,- i frakt uansett hvor lite eller mye man handler ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå brenner jeg Island spa, veldig god :)

Mmmm... En av mine favoritter!

Skrevet

oii, da må jeg sende med bestemor en handleliste neste gang hun skal på harrytur ;):fnise:

Har vært der noen ganger, men synes ikke utvalget deres er noe å skryte av.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Brenner christmas cookie, syns ikke den lukter julete men den er heelt nydelig. Hunden min løper i sirkler og snuser ut i luften... jeg også :fnise:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Brenner christmas cookie, syns ikke den lukter julete men den er heelt nydelig. Hunden min løper i sirkler og snuser ut i luften... jeg også :fnise:

Den lukter godt ja :jepp: Jeg brenner Orchard Pear og bare nyyyter lukten :kghjerte:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Den lukter godt ja :jepp: Jeg brenner Orchard Pear og bare nyyyter lukten :kghjerte:

Prøvde meg på winter wonderland isted, den lukter fryktelig. Jeg liker litt søte, varme runde lukter, men winter wonderland den lukter lyseblått.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Åh vi burde startet en yanke candle byttesirkel alle sammen. Hvis man kjøper en man ikke liker som noen andre ikke har prøvd, så kunne man byttet.

Jeg er så full av gode ideer i dag :fnise:

Skrevet

Åh vi burde startet en yanke candle byttesirkel alle sammen. Hvis man kjøper en man ikke liker som noen andre ikke har prøvd, så kunne man byttet.

Jeg er så full av gode ideer i dag :fnise:

:jepp: Haha, det var en god idé! Jeg fikk ikke en gang tent på River Valley, for jeg syns den lukta så fælt da jeg tok den ut av plasten. Så ikke alle liker det samme, nei!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet (endret)

Foreløpig har jeg tre jeg ikke liker, så om noen har lyst til å bytte så er jeg klar for det. Christmas eve, winter wonderland og Mistletoe. De første har jeg brukket en bit av mens Mitletoe er hel.

Lagt til, og så har jeg en halv Egyptian Cotton

Endret av uAnonymBruker
Skrevet

Prøvde meg på winter wonderland isted, den lukter fryktelig. Jeg liker litt søte, varme runde lukter, men winter wonderland den lukter lyseblått.

Jeg ELSKER lyseblå lukter. :fnise: Nå gleder jeg meg bare enda mer til å brenne winter wonderland. :nigo:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Synes den var ganske koselig,men en ganske "kald" lukt av den ja :jepp:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Det er bare på KG at folk forstår meg når jeg beskriver lukter i farger. Jeg ELSKER dere :rodmer:

Skrevet

Ikke enig i at den lukter fryktelig, men ganske sterk peppermynte, så rensker skikkelig opp i nesen hvis den er tett. Prøvde den i duftvoks, men måtte slukke lyset, den ble altfor sterk.

Skrevet

Foreløpig har jeg tre jeg ikke liker, så om noen har lyst til å bytte så er jeg klar for det. Christmas eve, winter wonderland og Mistletoe. De første har jeg brukket en bit av mens Mitletoe er hel.

Lagt til, og så har jeg en halv Egyptian Cotton

Nei, seriøst? Jeg ELSKER de duftene :fnise: Har bare litt igjen av egyptian cotton-krukken min og gruer meg seriøst til den er tom! :fnise:

Christmas eve, winter wonderland og Mistletoe er jeg også kjempeglad i :rodmer: Har de i medium krukker alle sammen!!! :sjarmor:

Skrevet

Har ikke tenkt på det før, men den heter jo winter wonderland.. kanskje ikke uten grunn :fnise:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Nei, seriøst? Jeg ELSKER de duftene :fnise: Har bare litt igjen av egyptian cotton-krukken min og gruer meg seriøst til den er tom! :fnise:

Christmas eve, winter wonderland og Mistletoe er jeg også kjempeglad i :rodmer: Har de i medium krukker alle sammen!!! :sjarmor:

:fnise:

Jeg liker søte lukter best, og de nevnte syns jeg er litt for skarpe :)

Skrevet

Noen som har Cherries on Snow? Synes ikke den lukter noe særlig jul akkurat, men den er himmelsk allikevel. :sikle:

Skrevet

Har tenkt å gi bort lys fra YC til en veninne til jul. Har selv ikke hvert borti de før, så har et spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med.

Er de til salgs i vanlig butikk, eller bare på nette?

Skrevet

Har tenkt å gi bort lys fra YC til en veninne til jul. Har selv ikke hvert borti de før, så har et spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med.

Er de til salgs i vanlig butikk, eller bare på nette?

Hei. Var på ferie i Larvik i sommer, og der fant jeg en flott butikk som het Keramikkstua, med et enormt utvalg av Yankee Candle. Alt fra duftvoks til store krukker. Men du bor kanskje langt derfra. :shoppe:;)

Skrevet

Hvis dere skulle strandet på ei øde øy og kun kunne ta med tre lukter - hvilke hadde det vært? :)

(Forbaska KG.. nå endte jeg opp med å kjøpe noen selv!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...