Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hvilke dufter liker du?

Bare nysgjerrig siden winter wonderland er min absolutte favoritt :fnise: Synes peppermynte lukter godt jeg da, men syns ikke winter wonderland lukter særlig peppermynte i det hele tatt :fnise: Kanskje nesa mi ikke registrerer peppermynteduften... :P

Jeg vet ikke om det er peppermynte, men det lukter det samme, sånn stikkende og alt for friskt.

Jeg liker mere varme lukter, christmas cookie syns jeg lukter kjempegodt. Er generelt glad i de tropiske, fruktige og matluktene :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk i USA får de store krukker for en tredjedel av prisen, men skjønner jo at frakt og fordyrende ledd gjør sitt. Duftvoks for du for en 20-kroning da, og det er jo bra. Dufter masse gjør de også.

Hamstret sist jeg var i USA, men måtte passe flyvekta! :fnise:

Pleier å kjøpe de store krukkene til rundt åtte- ti dollar på outlet stores :) At de koster nesten 300 i Norge er helt forferdelig!

Skrevet

Ok, nå har jeg blitt hektet jeg også :sjenert:

Kjøpte meg et clean cotton votivlys i går. ELSKET lukten, men likte ikke at det bare "rant" bort :kjefte:

Bør kjøpe meg en votivlysholder kanskje?

Hvilken ebay selger er billigst på disse lysene? Noen som har erfaringer? :takke:

Du bør nok kjøpe en smeltelysholder ja,sånn som disse. Eller du kan bare bruke en telysholder hvis du har en i ca samme form som disse,det gjør jeg uten problem :)

Skrevet

Så godt vi er forskjellige, og det er vel også derfor det finnes så mange forskjellige dufter. Tror nok det finnes mer enn en favorittduft for de fleste, men man må bare prøve seg fram. ;)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Så godt vi er forskjellige, og det er vel også derfor det finnes så mange forskjellige dufter. Tror nok det finnes mer enn en favorittduft for de fleste, men man må bare prøve seg fram. ;)

Hadde vært kjipt om alle likte de samme duftene, da ville de vært utsolgt hele tiden :fnise:

Skrevet

Hadde vært kjipt om alle likte de samme duftene, da ville de vært utsolgt hele tiden :fnise:

Godt poeng. Men alvorlig talt - Winter Wonderland lukter ikke peppermynte altså, jeg brenner den i dette øyeblikk... Det er ikke noe mint i det hele tatt!! :klo:

Anyway, enig i at Christmas Cookie er digg! :)

Skrevet

Godt poeng. Men alvorlig talt - Winter Wonderland lukter ikke peppermynte altså, jeg brenner den i dette øyeblikk... Det er ikke noe mint i det hele tatt!! :klo:

Anyway, enig i at Christmas Cookie er digg! :)

Da må enten min eller din være feilmerket... :forvirret:

.... men, en annen nydlig duft, som jeg hadde i stor krukke i fjor, var "Sparkling Snow" :sno:

Skrevet

.... men, en annen nydlig duft, som jeg hadde i stor krukke i fjor, var "Sparkling Snow" :sno:

Sparkling Snow er helt fantastisk nydelig! :jepp: Jeg vet ikke helt om jeg får den store julefølelsen av den for for min nese ligger den i samme gate som Drift Away og Beach Walk. :sikle:

• Liker 2
Skrevet

Sparkling Snow er helt fantastisk nydelig! :jepp: Jeg vet ikke helt om jeg får den store julefølelsen av den for for min nese ligger den i samme gate som Drift Away og Beach Walk. :sikle:

Helt enig i at det ikke er noen juleduft, men da passer den jo hele året. Kjempegod! :hjerter:

• Liker 1
Skrevet

Helt enig i at det ikke er noen juleduft, men da passer den jo hele året. Kjempegod! :hjerter:

Nå ble jeg spent,venter nemlig på noen duftvoks av denne :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Da må enten min eller din være feilmerket... :forvirret:

Feilmerket? At det står Winter Wonderland på krukka, men at innholdet er noe annet? :fnise:

Beskrivelsen av Winetr Wonderland lyder slik: "Så ekte at man nesten kan høre sledens bjelleklang... en kjølig bris mellom snøtunge grantrær." Eller på engelsk om du vil: "So real you can almost hear sleigh bells . . . the tingle of a frosty breeze blowing through icy pines"

Ikke noe peppermynte! :)

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Feilmerket? At det står Winter Wonderland på krukka, men at innholdet er noe annet? :fnise:

Beskrivelsen av Winetr Wonderland lyder slik: "Så ekte at man nesten kan høre sledens bjelleklang... en kjølig bris mellom snøtunge grantrær." Eller på engelsk om du vil: "So real you can almost hear sleigh bells . . . the tingle of a frosty breeze blowing through icy pines"

Men den lukter sånn som peppermynte gjør, sånn isete og kaldt og overfriskt som gjør at jeg får frysninger i hjernen :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Synes heller ikke den lukter peppermynte :gjeiper:

Skrevet

Men den lukter sånn som peppermynte gjør, sånn isete og kaldt og overfriskt som gjør at jeg får frysninger i hjernen :fnise:

Enig, jeg synes den var grusom:p Den luktet altfor sterkt!

• Liker 1
Skrevet

I dag prøvde jeg Sun & Sand, den likte jeg godt :rodmer: I dag er det bra vær for å dra igjen gardinene, sette på musikk som minner om sydligere breddegrader og tenne et Sun & Sand-lys :)

...julelys får jeg ta når det slutter å regne så voldsomt!

Har du prøvd "Pink Sands"? Den er nydelig den! :sol: Prøvde den først i duftvoks, men nå har jeg bestillt en stooor krukke. :hoppe:

Skrevet

Idag prøver jeg "Cherries on Snow" Ikke jul, men aldelses nydelig.

:happy:

Skrevet

Idag prøver jeg "Cherries on Snow" Ikke jul, men aldelses nydelig.

:happy:

Den venter jeg på i posten,spent på den :jepp:

Brenner Christmas eve nå,den er heller ikke typisk jul men lun og varm vinterduft :)

• Liker 2
Skrevet

Anbefaler denne "fan-siden" for alle som elsker duftlys. Den har også en egen nettbutikk på facebook-siden.

http://www.facebook.com/pages/Yankee-Village-Candle-Norway/133934410006755

Var ikke så mange fans der. Tror nok dette er den "ofisielle" siden til YankeeCandle. :jepp:

Ang Winter wonderland, jeg gir opp!! :kjefte: Merker at jeg blir litt irritert, og må le av mitt eget engasjement her... :fnise: Men jeg må bare si det en gang til før jeg lekker lokket på: den lukter ikke peppermynte!! :gjeiper:

I dag brenner jeg Christmas Cokie, den er nyydelig! Jeg liker så mange av juleduftene, men må bytte litt. Frisk duft en dag, søt duft en annen dag og krydret duft de siste dagene før julaften, siden jeg syns de krydrede er aller mest julete! :)

I dag skal vi tenne det tredje adventslyset: God tredje søndag i advent alle sammen! :gullengel:

Skrevet

Har du prøvd "Pink Sands"? Den er nydelig den! :sol: Prøvde den først i duftvoks, men nå har jeg bestillt en stooor krukke. :hoppe:

Enig, den er kjempegod! :jepp: Trenger ikke bare brenne juledufter selv om det snart er jul :fnise:

Ellers er Fluffy towels for tiden min favoritt! Brenner den på badet!! Lukter så godt! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...