Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

To av mine favorittdufter - Winter Wonderland og Christmas eve, finnes i dette sttet her! Helt genialt, har aldri sett det før jeg. Man får tre krukker for prisen avto. Vet ikke hvordan den tredje lukter da, men ser ut til å være en sånn typisk granbar lukt. Og det liker vi :):tree:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker kongerøkelse også, men synes fort den kan bli litt for intens...

De duftene med granbar får jeg absolutt mest julestemning av :jepp: Men vil vente med dem til nærmere jul :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg hadde store forventninger til Spiced Orange. Så for meg deilig duft av appelsin med nellik. Jeg synes den lukter myggolje. Blææææ.

Edit: Ser nå at det står ingefær i beskrivelsen, men det er bilde av en appelsin med nellikspiker. Whyyyyy? :(

Endret av Junimarie
Skrevet

Jeg hadde store forventninger til Spiced Orange. Så for meg deilig duft av appelsin med nellik. Jeg synes den lukter myggolje. Blææææ.

Edit: Ser nå at det står ingefær i beskrivelsen, men det er bilde av en appelsin med nellikspiker. Whyyyyy? :(

Likte heller ikke denne,synes den lukta litt muggen appelsin :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Happy Christmas og Mulled Wine duftvoks har skikkelig tradisjonell norsk juleduft. De kan fint måle seg med kongerøkelsen, synes jeg. Sparer de til nærmere jul, men har tjuvstartet litt med Eggnog duftvoks. Nydelig! :nisseblunk:

Skrevet

Happy Christmas og Mulled Wine duftvoks har skikkelig tradisjonell norsk juleduft. De kan fint måle seg med kongerøkelsen, synes jeg. Sparer de til nærmere jul, men har tjuvstartet litt med Eggnog duftvoks. Nydelig! :nisseblunk:

Eggnog er veldig god. Minner meg om å gå i butikker i juletiden, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Jeg har brent juleplater siden første november fordi jeg har så mange og må finne ut hvilke jeg skal ta med hjem til mamma på juleferie :)

Skrevet

de er så overpriset at jeg ikke ser på de som en mulighet

Skrevet

Hvis du titter på Ebay finner du f.eks. voksplater som koster under ett pund, altså mer enn halv norsk pris. Frakten er også rimeligere.

Skrevet

De er dyre, men så varer de jo en evighet :danse:

Sist venninna mi bestilte fra ebay var begge krukkene knust, og de som solgte var ikke særlig villige til å sende erstatning. Måtte sende de knuste krukkene tilbake, og de ville ikke tilbake for portoen som ble helt hinsides dyr..... :hakeslepp: Fikk ordna det tilslutt, men men..

Skrevet

Tenk i USA får de store krukker for en tredjedel av prisen, men skjønner jo at frakt og fordyrende ledd gjør sitt. Duftvoks for du for en 20-kroning da, og det er jo bra. Dufter masse gjør de også.

Hamstret sist jeg var i USA, men måtte passe flyvekta! :fnise:

Skrevet

Har tent "Misteltoe & Fig" Ikke noen typisk juleduft, men mild, varm og avslappende duft! :lillesky:

• Liker 1
Skrevet

Jeg brenner Winter Wonderland - ELSKER den altså! :) Er så vanvittig god! :jepp:

Men nå er det på tide å gjøre julens siste YankeeCandle handel. Skal i ale fall ha med meg de to som er på tilbud. Når det gjelder Christmas Eve er det jeg liker aller, aller best bildet på krukka! :fnise: Det er så koselig og julete... :gullengel:

Men skal være enig i at Happy Christmas også er god. Den har jeg i duftvoks, så den skal jeg brenne litt nærmere jul når jeg har tatt frem den fine julearomalampen min.

En ting er i alle fall bankers - litt Yankee Candle må til for at det skal bli skikkelig jul hjemme hos meg! :tre:

• Liker 1
Skrevet

Alle jeg har hatt besøk av har likt winter wonderland! Den er absolutt en av mine juleduftfavoritter :rodmer:

I går åpnet jeg christmas memories-boka! HerreGUD for noen deilige dufter! Ble nesten rusa jo :fnise:

Flere som har kjøpt den? :strix:

Skrevet

I dag prøvde jeg Sun & Sand, den likte jeg godt :rodmer: I dag er det bra vær for å dra igjen gardinene, sette på musikk som minner om sydligere breddegrader og tenne et Sun & Sand-lys :)

...julelys får jeg ta når det slutter å regne så voldsomt!

Skrevet

Alle jeg har hatt besøk av har likt winter wonderland! Den er absolutt en av mine juleduftfavoritter :rodmer:

I går åpnet jeg christmas memories-boka! HerreGUD for noen deilige dufter! Ble nesten rusa jo :fnise:

Flere som har kjøpt den? :strix:

Kjøpte Winter Wonderland duftvoks ifjor, men den ble altfor sterk for meg. Fikk renset opp i nesen da, med den sterke peppermyntelukten, så sikkert fin å bruke hvis man er litt forkjølet og tett i nesa.

Skrevet

Kjøpte Winter Wonderland duftvoks ifjor, men den ble altfor sterk for meg. Fikk renset opp i nesen da, med den sterke peppermyntelukten, så sikkert fin å bruke hvis man er litt forkjølet og tett i nesa.

Da blander du nok litt, for Winter Wonderland lukter ikke peppermynte i det hele tatt. Ikke et lite snev en gang! ;)

Kanskje det var Jack Frost du prøvde? Den lukter peppermynte, men absolutt ikke på noen plagsom måte... :jepp:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også winter wonderland lukter peppermynte, liker den ikke i det hele tatt :)

Skrevet

Kjøpt en hel haug med juleduftene i de små versjonene (ikke flate) og erhelt forelsket i de jeg har mottatt. Spesielt red apple wreath lukter himmelsk!

Skrevet

Jeg syns også winter wonderland lukter peppermynte, liker den ikke i det hele tatt :)

Hvilke dufter liker du?

Bare nysgjerrig siden winter wonderland er min absolutte favoritt :fnise: Synes peppermynte lukter godt jeg da, men syns ikke winter wonderland lukter særlig peppermynte i det hele tatt :fnise: Kanskje nesa mi ikke registrerer peppermynteduften... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...