Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gi en del slike fine krukker i julegave.

Noen som vet om de selges i butikk i Trondheim?

Synes jordbær, lavender og roser virket veldig fine, noen som vet om de lukter godt?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet (endret)

Jeg har hittil prøvd to stk av de nye. Fluffy Cotton, som jeg syns var litt sterk og veldig vaskepulver,og Natures Paintbrush som var god og jeg likte godt, men samboer ble kvalm og syntes den luktet Axe-manneperfyme :P

Men, jeg merker at jeg syns alle lukter veldig sterkt! Jeg har vært vant til å bruke duftolje i vann som jeg syns er god og mild, men disse duftvoksene stinker virkelig intenst. Vet ikke om jeg liker det.

Noen som har tips til noe som ikke lukter så sterkt?

Endret av mariab
Skrevet

Hva med å bryte av bare en bit duftvoks da? Trenger jo ikke store biten. :)

Skrevet

Det er det jeg har gjort, men fremdeles veldig sterk lukt!

Skrevet

Synes jordbær, lavender og roser virket veldig fine, noen som vet om de lukter godt?

Tror de har et lite utvalg på en interiørbutikk(som jeg ikke husker navnet på) i Jomfrugata!

Kansje det er Cornelias hus som ei over her sa?!

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Det er det jeg har gjort, men fremdeles veldig sterk lukt!

De lukter ganske sterkt de første 2 timene man brenner,men så avtar lukten synes jeg..

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Har bare prøvd "freshly cut roses",den lukta greit altså men fikk skikkelig assosiasjoner med begravelsesbyrå av en eller annen grunn :gjeiper:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har prøvd et par nå. Enig i at Natures Paintbrush hadde et lite hint av Axe i seg, haha, men det var uhyre diskret og jeg elsker lukten! :) Fikk også prøvd Clean Cotton, tror jeg må ha tatt for stor bit, ble nesten dårlig. :fnise: Men jeg har lav terskel for å bli kvalm av lukter.

Hvilke andre måååå jeg prøve? Topp 3?? :)

Skrevet

Favoritten akkurat nå er South African Vineyard, og ellers brenner jeg rester fra Halloween, Cider Web :)

Jeg er heldig og kan handle Yankee Candles veldig billig, betaler sjelden mer enn 8-10 dollar for en stor krukke. De har de overalt på outlet stores her- så det blir noen glass hver gang jeg handler :fnise:

Skrevet

Har vurdert disse men synes det virker veldig dyrt for et lite lys i en krukke? Er jo mange fine gode duftlys som er mye billigere.

Kanskje jeg er kjip eller har sett på feil størrelser? :sjenert:

Litt skeptisk til å bestille duft på nett da jeg helst vil lukte på dem først!

Skrevet

Nå har jeg prøvd cherry blossom, og den var kjempegod! Jeg trodde den ville lukte for...rosa for meg, men den var fin :) Problemet var bare at jeg fikk vondt i halsen av den...! Så den tålte jeg tydeligvis ikke.

Du som spurte om topp tre: For meg er det Clean Cotton, Beach Walk og Nature's Paintbrush av de jeg har prøvd. Autumn fruit er også god :) Men jeg har ikke prøvd sååå mange enda, og det er jo så forskjell på hva folk liker! Jeg klarte for eksempel ikke lukta av River Valley i det hele tatt, og noen syns den er aller best.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Har vurdert disse men synes det virker veldig dyrt for et lite lys i en krukke? Er jo mange fine gode duftlys som er mye billigere.

Kanskje jeg er kjip eller har sett på feil størrelser? :sjenert:

Litt skeptisk til å bestille duft på nett da jeg helst vil lukte på dem først!

Du kan jo prøve duftvokser. :jepp: De koster ''ingenting'' og da gjør det ikke så mye dersom du kjøper en duft som du ikke liker.

----

Mine topp tre er:

Drift Away

Evening Air

Nature's Paintbrush

Skrevet

Hmm, tror jeg liker Sage & Citrus! Men gi meg litt tid.. Haha. jeg er håpløs. Tror kanskje jeg ikke er noen duftlys-person.

Skrevet

Tips til hvilke lys som lukter rent og godt, og langt unna frukt og krydder? Har kjøpt meg clean cotton, fluffy towels og baby powder. Andre anbefalinger i samme sjanger? :)

Skrevet

Tips til hvilke lys som lukter rent og godt, og langt unna frukt og krydder? Har kjøpt meg clean cotton, fluffy towels og baby powder. Andre anbefalinger i samme sjanger? :)

Drift away og sparkling snow er to rene og ''hvite'' dufter. :jepp:

Skrevet

Beach Walk og Early Sunrise :)

Skrevet

Hvilke krydrede dufter er gode da?

Brenner Nature's Paintbrush nå - megagod. CC tidligere i dag, igjen, synes dog den blir ganske intens også avtar lukta fort. Poutpourri-brenneren min eksploderte i dag, så nå blir det å brenne lys for alle penga istedet for voks.

Går det i voks eller lys hos dere? :) Synd ikke yankeestore har fri frakt over 200 eller noe..

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Garden hideaway :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...