PopTart Skrevet 13. februar 2009 #1 Del Skrevet 13. februar 2009 Har bestemt meg for å lage en dagbok her nå hvor hovedfokus går på kosthold, trening og postive tanker for å forbedre psyken. Psykisk helse, 13.02.09: Jeg er mye sliten og slapp og alt kjennes som et ork. Jeg sover for mye og dette gjør meg slappere. Jeg har ikke trent eller holdt meg i fysisk aktivitet på lenge. Jeg spiser dårlig, for mye godteri og "junk food". Har ingen regelmessige måltid. Jeg har sterke humørsvingninger og blir kjempefort hissig Jeg kjefter og banner for mye. Jeg er for ofte negativ og lei meg. Men nå er det på tide med forandringer før den onde sirkelen blir forverret og helt umulig å komme seg ut av! 13.02.09 Kosthold. Frokost: (klokken 08:00) 2 baguetter med egg 1 kopp te og et glass vann Lunsj Et eple Yoghurt Middag Fiskegrateng med poteter og grønnsaker Kveldsmat Kyllingsuppe med rundstykke Trening. Gå tur Ta solarium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 13. februar 2009 #2 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette blir spennende å følge med på!!! Jeg har selv en lignende dagbok her inne, som går ut på det samme..Nemlig komme seg opp litt, bli litt freshere, sunnere, og få vekk litt av dette fettet som henger og dingler på kroppen min her og der.... Jeg har holdt på siden 12 januar jeg da, rimelig stolt av meg selv, for jeg HATER å være sunn og trene! Jeg elsker mat, særlig junk food, men etter denne perioden så frister det ikke så mye lenger og jeg føler meg mye bedre. Som du skriver, man er lat, nedfor, giddalaus og deprimert...OG tro meg, det hjelper å legge om livsstilen og leve sunnere. Man føler seg mer opplagt, fornøyd med seg selv, man blir bedre utseende messig, huden, og etterhvert faller kiloene også av. Også føler man seg flink og lettere!! Kan jo ikke bli bedre da... Blir spennende å følge med på deg, hva du mestrer, hvordan du går frem og hvilke mål du setter deg:) Håper du er flink på å oppdatere oss:) Stikk gjerne innom dagboken min også.. utrolig hva motivasjon og råd hjelper også så bare å fyre løs så skal du se du får respons! Lykke til ! Dette klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 14. februar 2009 #3 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei, og velkommen. Grattis med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PopTart Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei snuppis og sisu Jeg er forferdelig dårlig til å oppdatere, men denne helga har gått til festing og tull så jeg har ikke noen bra oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PopTart Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 16. februar 2009 16.02.09 Kosthold. Frokost: Skorper med leverpostei Kopp grønn te Lunsj: Et eple Middag: Tomatsuppe Kveldsmat: Grønnsakssuppe (rett i koppen) Har ikke beveget meg noe særlig i dag, men dansa en del i helga så får se på det som litt trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå