MonicaØH Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hei! Jeg byttet p-piller for en måned siden, fra Yasmin til Microgynon. Jeg har nå min første pillefrie uke. Jeg tok den siste p-pilla på brettet på mandag, så jeg ventet mensen onsdag denne uka, men neida, den kom ikke.. Den har heller ikke kommet enda. Er det noen som har opplevd det samme? At når man har byttet p-piller, får man ikke mens den første pillefrie uka? Takker for alle svar Endret 12. februar 2009 av MonicaØH
Veronica88 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Er sikkert helt normalt med litt kluss i systemet i starten. Hadde det vært 3.-4. pillefrie uka så ville jeg sett det litt mer an! Jeg har ikke opplevd det der på Microgynon, men det kunne fort ta noen dager før jeg fikk mens de få gangene jeg hadde mens. For min del så er det ingen problemer å hoppe over, har gått 2 år i strekk nå uten mens. Mulig den pilla ikke er så glad i mens ? Bare fortsett med vanlige piller igjen når uka er over, og ikke få panikk om mensen kommer da. Det vil og skal stabilisere seg litt etterhvert. Lat som den ikke er der . Ta pillene som du skal.
MonicaØH Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 Unnskyld for sent svar, men... Takk for svaret og mensen kom på fredag Forresten, mener du at du har gått på p-piller, hatt friuke, men ikke mens?
MonicaØH Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Der skjedde det noe rart, jeg la ikke inn forje melding
sjokkoring Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Er sikkert helt normalt med litt kluss i systemet i starten. Hadde det vært 3.-4. pillefrie uka så ville jeg sett det litt mer an! Jeg har ikke opplevd det der på Microgynon, men det kunne fort ta noen dager før jeg fikk mens de få gangene jeg hadde mens. For min del så er det ingen problemer å hoppe over, har gått 2 år i strekk nå uten mens. Mulig den pilla ikke er så glad i mens ? Bare fortsett med vanlige piller igjen når uka er over, og ikke få panikk om mensen kommer da. Det vil og skal stabilisere seg litt etterhvert. Lat som den ikke er der . Ta pillene som du skal. Hvis jeg forstår deg riktig, at du har pillefrie uker, men alikevell ikke har hatt mens på 2 år, ville jeg absolutt tatt meg en tur til gyn å fått sjekket opp at alt er som det skal..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå