Gjest Fru sykdom Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hei! Jeg er bare 19 år, og sliter mye med sykdom. Jeg har iløpet av de siste 1,5 årene fått 3 "kroniske" lidelser, og vært mye ellers syk også. Det har ødelagt skolegang, ett arbeidsforhold, og på vei til å ødelegge ett nytt. Ligger i skrivende stund inne på sykehus for den siste diagnosen jeg en gang skal få. Det de mistenker er blodpropp. Har tidligere fått gallestein (operert, men ikke kurert) og Clusterhodepine, sistnevnte er en diagnose de for tiden revurderer, som kan være en annen form for hodepine som kommer med flere anfall pr dag. Men det jeg søker, er litt støtte. Er det noen andre som har slitt mye og funnet noe/noen som hjelper? Leger bare sender meg rundt, noen er flinke og snakker og forklarer ting. Mens andre tar det nesten som en selvfølge at jeg vet alt bare de gir meg ett navn. Finnes det noen forbund/rådgivningstjeneste som ikke er kun for f.eks hodet, men for alle sykdommer generelt? Eventuelt for unge. Økonomisk støtte i mellomtiden? Jeg jobber kun deltid, og sliter jo med å finne noe nytt eller en stilling i tillegg, så lenge jeg er så mye syk, så det tærer mye på økonomien. Håper det er noen som kan hjelpe med noen tips og råd.
Devana Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Uff...Det hørtes ikke bra ut, og høres så altfor kjent ut. Registrer deg gjerne og send meg en PM
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå