Gå til innhold

Uutholdelige smerter i underlivet!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jente18_*
Skrevet

Jeg går på p-piller.. Mercelon el hvordan det nå skrives!

Nei.. Har fått henvisningen pga smertene ved samleie.. Men dette går jo på en måte inn under det. Husker ikke helt hva jeg sa til legen.. Men hun var egentlig ikke så interessert i å høre på meg.. Så tror jeg omtrent bare fikk sagt at jeg hadde smerter ved penetrering spesielt.. Så tok hun en kjapp undersøkelse og sa det så litt irritert ut (rødt). Hun tok en del prøver (bakterier, kjønnsykdommer osv).. Ca 1 mnd senere fikk jeg svar om at alle prøvene var negative samt en henvisning til gynekolog.. Denne sendte jeg da videre til gynekologen som gav meg en time på 2 mnd ventetid ca.. Har ringt å hørt der tidligere og mener det var opptil 3 mnd ventetid. Men de vurderer hvert enkelt tilfelle! Husker heller ikke helt hva som stod i henvisningen.. Men tviler på at det var veldig spesifikt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har du prøvd å ringe gynekologen å si at problemet ditt har blitt verre og vondere, og om det går ann å få timen litt tidligere? Du kan jo ikke gå å ha det så vondt! Evt kan du få ny time hos fastlegen din å fortelle at det har blitt verre, så kan hun sende en ny henvisning der det står at det haster.

Gjest Gjest_Jente18_*
Skrevet

Nei har ikke prøvd å ringe.. Har ikke tenkt å gjøre det heller.. Skal bare prøve å holde meg unna sex 1 mnds tid.. Det blir vanskelig, men det burde vel være mulig? :) Vi kan gjøre andre ting..

Har foressten ikke vondt nå lengre.. :D Men hvis jeg har sex får jeg det sikkert.. Derfor må jeg bare prøve å tenke på de smertene neste gang jeg tenker tanken med å ta det videre enn kosen..

Takk for all hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...