Gå til innhold

klage på Volvat

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_pernille_*
Skrevet

Takk for alle svar så langt!

Jeg holder på å skrive et brev/mail om dette til Volvat. Som flere har sagt, vil nok de i ledelsen ha beskjed hvis slike ting skjer. Jeg har jobbet i en servicejobb, så jeg tenker ekstra på å være hyggelig når jeg er i slike situasjoner, for jeg vet hvordan det er å stå på "andre siden" av skranken eller disken. Jeg forklarte situasjonen til henne på en høflig måte. Derfor føler jeg at denne kontordamens nedlatende og spydighet var veldig uberettiget. Jeg ble såpass utafor at jeg gråt inne hos legen og hun så tydelig på meg at jeg var helt fortvilet da jeg kom ut igjen. Jeg synes ørlite medmennskelighet og forståelse for sitausjonen hadde vært på plass, men dette er helt tydelig en ren kommersiell bedrift(jeg visste jo dette på forhånd, men hadde ikke forestilt meg så harde bud)

Det jeg eneste jeg er redd for, er at brevet eller mailen havner i resepsjonen og derfor ikke kommer dit det skal, særlig kanskje hvis det skulle være denne kontordamen som åpner brevet?? Må si jeg er meget skeptisk til hennes profesjonalitet

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei jeg ble litt nysgjerrig på hva du ikke var fornøyd med hos Volvat og på hvilket grunnlag du vant over dem? Er nemlig i en situasjon jeg også som jeg kanskje tror er lignende din, og misfornøyd med resultatet, så jeg skulle gjerne visst litt mer om hva du var misfornøyd med, hvordan du gikk frem med klagen, og på hvilket grunnlag du vant??

Takknemlig for svar! :)

Uten å ville gå for mye i detalj: det gjaldt et inngrep (underliv) der jeg på forhånd kom med klart ønske/"bestilling". Legen ga lokalbedøvelse (!) og det gjorde veeeldig vondt!!!! Jeg oppfattet legen som klønete og ikke helt stø. Dessuten ble resultatet stygt. Og ikke som avtalt. Jeg argumenterte med at resultatet ikke stemte med bestillingen, og at det ikke forelå noen gpde grunner til at legen ikke skulle kunne levere.

Jeg fikk en ny operasjon/inngrep gratis, med full narkose. Resultatet ble bedre, men på ingen måte en suksess. Uansett: det er bedre enn før det første inngrepet.

Skrevet
Takk for alle svar så langt!

Jeg holder på å skrive et brev/mail om dette til Volvat. Som flere har sagt, vil nok de i ledelsen ha beskjed hvis slike ting skjer. Jeg har jobbet i en servicejobb, så jeg tenker ekstra på å være hyggelig når jeg er i slike situasjoner, for jeg vet hvordan det er å stå på "andre siden" av skranken eller disken. Jeg forklarte situasjonen til henne på en høflig måte. Derfor føler jeg at denne kontordamens nedlatende og spydighet var veldig uberettiget. Jeg ble såpass utafor at jeg gråt inne hos legen og hun så tydelig på meg at jeg var helt fortvilet da jeg kom ut igjen. Jeg synes ørlite medmennskelighet og forståelse for sitausjonen hadde vært på plass, men dette er helt tydelig en ren kommersiell bedrift(jeg visste jo dette på forhånd, men hadde ikke forestilt meg så harde bud)

Det jeg eneste jeg er redd for, er at brevet eller mailen havner i resepsjonen og derfor ikke kommer dit det skal, særlig kanskje hvis det skulle være denne kontordamen som åpner brevet?? Må si jeg er meget skeptisk til hennes profesjonalitet

Enten så skriver du brevet med en gang og sender det i morgen eller så dropper du det. Høres ut som om du bruker alt for mye tid på å analysere og gjennoppleve situasjonen med kontordama. Greit at du fikk dårlig behandling, det er jeg helt enig med deg i. Men jeg skjønner ikke hva som kommer godt ut av å gå rundt og tenke på det i flere uker etterpå, særlig når du opplever at du får angst av det.

Gjest Gjest_pernille_*
Skrevet

Det er ikke bra, det er jeg klar over. Det er for min del slik at når man sliter psykisk, er det nettopp den evnen til å ta seg sammen og holde opp med å analysere som er svekket:) Det kostet meg(både psykisk og økonomisk for å si det sånn, å gå dit). Men jeg respekterer synspunktet ditt og synes logisk det er helt riktig. nå holder jeg altså på å skrive brevet og lurte i forrige innlegg på hvor jeg burde sende det? Du som sendte klage, hvor sendte du den?

Skrevet

Slik jeg ser det er det mest oppførslen til hun som satt i skranken du syns var verst og det er jeg helt enig i. Man skal ikke oppføre seg slik. Du skal sende klagen til daglig leder på Volvat, vet du ikke navnet kan du bare ringe å spørre og du trenger ikke å si det gjelder en klage. Du kan også spørre etter mail adressen til vedkommende. Jeg tror Volvat blir veldig takknemlig for klagen din slik at de har muligheten til å rydde opp i bedriften etter måten du ble behandlet på.

Når jeg gjelder at du ble satt opp til lege istedenfor psykolog.

Siden personen som tok i mot bestillingen kun hadde informasjonen om angst og depresjon er det ikke så rart du ble satt opp til lege. Hun kunne ikke vite om depresjonen/angsten er noe du har hatt lenge, er medisinert for, om du har oppsøkt lege før for problemet ditt. Pga av disse tingene er naturlig at du ble satt opp hos lege. F.eks hvis du skulle hatt en sykemelding eller Cipralex måtte du til lege, en psykolog kan ikke skrive ut disse tingene.

For noen er det et stort "tabu" (noe som det selvfølgelig ikke er og det er fint du tar tak i problemet ditt) å oppsøke psykolog. Ofte er grensen veldig høy for å kontakte psykolog. Hadde man da satt opp til psykolog pga av det du skrev i bestillingen ville dette kanskje vært helt feil for en annen personen enn deg.

Hvis man hadde vist at du allerede hadde fått oppfølging av lege ville du nok blitt satt opp til psykolog. Men i dette tilfellet viste man bare at du var deprimert og hadde angst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...