Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere forslag til en god lekematte til baby?

Har ikke satt meg inn i dette med farge stoffer og sånn, så hvis noen har peiling er d bare å komme med forslag. Gjerne en matte som ikke er så kald å bruke på gulvet da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har dere forslag til en god lekematte til baby?

Har ikke satt meg inn i dette med farge stoffer og sånn, så hvis noen har peiling er d bare å komme med forslag. Gjerne en matte som ikke er så kald å bruke på gulvet da..

Vi bruker Fagerdala sin. Den er varm og god. Den er i alle fall godkjent som baby/barnematte og skal være giftfri.

Skrevet

Me har kjøpt puslespillmatte på Nille til ca. kr 150,-.

Er veldig fornøyd, tar liten plass når den er samanpakka og er lett å ta med seg!

Skrevet
Vi bruker Fagerdala sin. Den er varm og god. Den er i alle fall godkjent som baby/barnematte og skal være giftfri.

Takk for svar! Ser de har den matta på Reflex, ja, men sto ikke pris.. Var den dyr?

Skrevet

Brukte bare et vanlig teppe vi. Er jo ikke lange stunda det blir brukt, når ungene begynner og krabbe og gå gidder de ikke ligge på en matte hele dagen...

Skrevet

Vi kjøpte sånn "gummimatte" på barnas hus. Det er kanskje ikke så lenge den brukes, men den er nå i bruk enda. Jeg brukte den før han var født, var flinkere med øvelsene mine da enn jeg er nå ja... og han bruker den nå. Jeg er klar over at det ikke er så lenge til han begynner å krabbe og gå, men enn så lenge ligger han stille, og da har den jo vært i bruk i over et halvt år i alle fall. Siden jeg også tilbringer en del tid på gulvet sammen med ham, synes jeg noe som luner og er litt mykt er behagelig jeg også :)

Skrevet
Vi kjøpte sånn "gummimatte" på barnas hus. Det er kanskje ikke så lenge den brukes, men den er nå i bruk enda. Jeg brukte den før han var født, var flinkere med øvelsene mine da enn jeg er nå ja... og han bruker den nå. Jeg er klar over at det ikke er så lenge til han begynner å krabbe og gå, men enn så lenge ligger han stille, og da har den jo vært i bruk i over et halvt år i alle fall. Siden jeg også tilbringer en del tid på gulvet sammen med ham, synes jeg noe som luner og er litt mykt er behagelig jeg også :)

Kjøpte samme som denne vi også .

Minner litt om en gymmatte .

Er greit nå om vinteren , siden matta varmer ganske mye .

De sklir ikke så lett heller , på sånn matte .

Jenta vår skyver seg som regel bort fra matta nå , men det hender at hun ligger der , sammen med lekene sine , fremdeles .

Skrevet
Me har kjøpt puslespillmatte på Nille til ca. kr 150,-.

Er veldig fornøyd, tar liten plass når den er samanpakka og er lett å ta med seg!

Vi har trolig den samme matta, puslespillmatte med tall på fra Nille. I starten brukte vi den med et teppe over, siden den ikke var merket om den var ftalatfri eller ikke. Med teppet slapp jeg å tenke på om han tygget på den eller ikke, og det var lunt og godt.

Matta er fremdeles i bruk, 2 1/2åringen bruker den mye til å pusle med, bygge borg med og lære tallene. Hadde ikke trodd vi skulle bruke den så lenge :)

Skrevet

Vi har en gummimatte på 180 x 100 cm på gulvet. Kjøpt på barneutstyrsbutikk, vet ikke hva den heter. Men den har vært i bruk veldig lenge, og han bruker den fremdeles når han sitter på gulvet og leker. Varm og god.

Skrevet

Sebastian fikk en "cars" puslespillmatte til jul som vi bruker. Før det brukte vi bare teppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...