Bertha Skrevet 1. juli 2003 #1 Del Skrevet 1. juli 2003 Jon, hvor er du henne???? Jeg vil sove!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. juli 2003 #2 Del Skrevet 1. juli 2003 Jon Blund har tatt ferie! Han har sikkert dratt på byen for å slukke tørsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juli 2003 Hæ??? Jammen, han kan jo ikke bare gjøre sånn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. juli 2003 #4 Del Skrevet 1. juli 2003 Han susa forbi meg for et øyeblikk siden,men han glemte å ta meg med...! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juli 2003 *slurp* Et glass rødvin gjør kanskje susen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 1. juli 2003 #6 Del Skrevet 1. juli 2003 Tror Jon er på besøk hos nabo-damen jeg... Han har vært der ganske lenge nå. Lurer på om mannen hennes er informert? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 1. juli 2003 Bigamist!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 1. juli 2003 #8 Del Skrevet 1. juli 2003 Har et uggent inntrykk av at Jon ikke akkurat kommer i kategorien "trofast"......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. juli 2003 #9 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg tror ikke at han har vært her heller... For jeg er i vaffal ikke trøttesen ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 1. juli 2003 Jon er en stor dust. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 2. juli 2003 #11 Del Skrevet 2. juli 2003 JEG vil ikke ha besøk av Jon Blund!!!! :x Har problemer nok som jeg har..... ........med å holde meg våken... :blunke: Ugler skal jo være våkne om natta.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 2. juli 2003 Okey, Ugla. Hvis du der han fyren, så be ham om å pelle seg sporenstreks bort til meg, please....? Si at jeg lover å ikke slå. *halvdesperat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. juli 2003 #13 Del Skrevet 2. juli 2003 Ja ... Atte, kanke man sende han derre Jon Blund hit, 'a? Du mener ikke ferie? Men meg, da? Skal ikke jeg få sove i ferien, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 2. juli 2003 Kira, vi er sviktet... MANNFOLK, ASSÅ! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 2. juli 2003 Neivel... Han har ikke vist seg ennå (grrrrrr!)... Da får jeg vel bare bite i det sure eplet atter en gang. Men bare vent, Jon... Bare vent!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. juli 2003 #16 Del Skrevet 2. juli 2003 :cry: Jeg blir virkelig trist. Og man får ikke sove ... Så varmt. Og ... Søvnløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 2. juli 2003 #17 Del Skrevet 2. juli 2003 Det virker som om han fått besøkt de fleste av dere nå. :D Sov søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juli 2003 #18 Del Skrevet 2. juli 2003 Akkurat nå befinner Jon Blud seg her hos meg sammen med Skybert. Vi ligger i forhandlinger om neste sesongs søvnpulver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 2. juli 2003 Trenger dere testpanel? Jeg melder meg herved som frivillig... Det er så varmt her... VIL SOVE! VIL SOVE! VIL SOVE! VIL SOVE! VIL SOVE! VIL SOVE! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #20 Del Skrevet 2. juli 2003 Han behøver ikke komme hit ... så hvis han kommer til deg Bertha .. kan du bare ha ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå