Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg er livredd for å ha dårlig ånde. Hvordan kan man vite om man har det og hvordan forebygge det? Tør liksom ikke å spør folk om jeg har dårlig ånde..
Saeria Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 God munnhygiene er det beste tipset. Puss tenner og skrap over tunga. Bruk tanntråd. Jeg mener munnskyllen SB12 som fås på apoteket tar knekken på de svovelforbindelsene som gir dårlig ånde i inntil 12 timer. Greit, ikke sant? En bit Extra etter måltider er heller ikke dumt.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 tannbøsrste tanntråd munnskyllevann sinktabletter regelmessig spising (spis hver 3.time) hvis du ikke vil spørre andre, kan du ofte kjenne det ved å ta fingeren litt langt bak på tungs og gni litt....også lukte på den. greieste er å spørre noen du stoler på om de kan kjenne om du har dårlig ånde. for hvis du egentlig ikke sliter med det, er det jo tullete å bruke tid og energi på å bekymre seg over noe som ikke er der. Ofte er det ikke så ille som man tror selv heller.
hysteria Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Tungeskrape! Skrap tungen på morgenen før du pusser tennene og før du har spist eller drukket noe som helst. Det skraper bort alt som har lagret seg om natten. Det er det beste tipset. Jeg skraper forøvring tungen på morgenen, etter lunsj og på kvelden
hysteria Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Ikke fordi jeg har dårlig ånde, men fordi jeg ikke takler smak i munnen Hehe. Men tror det er det beste tipset mot dårlig ånde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå