Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hvordan er den å bruke og eventuelle bivirknnger?
Saeria Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Den var lett å sette inn og ta ut. Jeg kjente ikke noe til den. Heller ikke mannen min. Ulempen var at jeg tilfeldigvis var allergisk mot den plasten som brukes i ringen. Jeg fikk derfor litt problemer med sopp og vaginose, så jeg sluttet. Men jeg vet om flere som er kjempefornøyde.
Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 har brukt den i over ett år. kanskje to, tre? veldig fornøyd. ingen bivirkninger, og tenker ikke over at den er der bortsett fra hver tredje uke da den tas ut.har ikke blitt gravid heller! hopper ofte rett på neste ring, uten pause, har aldri blødninger da.
Fantomina Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
lovenemo Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Jeg var veldig fornøyd med den, bortsett fra at kjæresten kjente den når vi hadde sex, så sluttet med den etter 9 mnd omtrent.. Fikk ingen bivirkninger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå