Gjest Gjest_lykkeliten_* Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 er det noen som vert hva årslønna kommer til å ligge på for meg? Eg har fagbrev som barne- og ungdomsarbider og har snart jobbet i 5 år etter eg tok det det, har forstått det gir 4 år ansenitet. No har eg nettop fått jobb i barnehage, derfor eg lurer
Gjest L_C Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Dersom du f.eks har jobbet i butikk i 5 år, gir ikke dette ansiennitet i barnehage Yrket du har jobbet i må være relevant for yrket du begynner i for at du skal få ansiennitet for det.
Gjest Gjest_lykkeliten_* Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 eg har jobbet innen yrket, bare ikke i barnehage
Gjest Gjest_lykkeliten_* Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 er det ingen som kan gje meg eit ca svar??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 jeg er assistent, har 1 år ansinitet. tjener ca 220tusen i året. så du tjener sikkert 250tusen +- i årslønn?
*Aprin* Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 er det noen som vert hva årslønna kommer til å ligge på for meg? Eg har fagbrev som barne- og ungdomsarbider og har snart jobbet i 5 år etter eg tok det det, har forstått det gir 4 år ansenitet. No har eg nettop fått jobb i barnehage, derfor eg lurer Tarifflønn for fagarbeider med 4 års ansiennitet er 265 100. Så jeg ville ikke godtatt noe lavere enn det Stemmer ikke alltid at jobberfaringen må være relevant for å få ansiennitet. Hos oss (stor kommune) må det ikke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå