Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hei. Jeg skal se etter brudekjole i drammenområdet. Ute etter en skikkelig prinsessekjole. Hvor kan jeg dra hen? Lønner det seg å dra til oslo?
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Det ligger hvertfall to brudebutikker på andre siden for torget vest, husker dessverre ikke hva noen av de heter, men står du ved inngangen til torget vest (den som vender ned mot elven) så ligger de på andre siden av veien, ene til høyre ved siden av den kristne bokhandelen, og andre til venstre ved siden av sportsbutikken.
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg vil anbefale brudesenteret nærmest bragernes torg. Jeg handlet kjolen min der, og fik fantastisk sevice! Og en vidunderlig kjole. De har veldig mye kjoler, og tar inn mye mere forskjellig også. Gikk innom den ved siden av Bok og media først, men var så lei meg og skuffet. Dårlig service, kald og uinteressert betjening, og det eneste hun sa var at siden jeg har en litt rund mage (Er ikke tykk), måtte jeg skjule den med en sånn kjole.... Den var ikke fin engang. følte meg fet og stygg når jeg gikk ut derfra. På brudesenteret var hun ivrig på å fortelle meg hvor fine skuldre jeg har, at den lille magen ikke var annet enn sjarmerende, osv. hun viste meg mange nydelige kjoler, og fant drømmekjolen min! Den er smal i livet bla. følte meg finere enn modellen som viser kjolen på bildet! Vet at mange har lignende erfaringer. Lykke til. Kos deg med kjoleprøving, og ikke stopp før du finner den perfekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå