Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #1 Skrevet 1. juli 2003 Jeg fikk plutselig veldig vondt i rygg, oppkast osv, og følte at ikke ting stemte inne i kroppen min. Jeg skulle ta den ut på fredag, men tok den ut i dag, på tirsdag. Hva gjør jeg nå? Jeg får mensen om et par dager.. så tror jeg at jeg skal gå en god stund uten noe form for hormoner.. Hvordan teller jeg dagene? Var det dumt av meg å ta den ut noen dager tidligere?
Midnattsol Skrevet 1. juli 2003 #2 Skrevet 1. juli 2003 Om det var dumt? Om du har sex og ikke vil bli gravid var det dumt, men hvis ikke går det vel bra. Er den ute mer enn 3 timer er det ikke trygt mer. Hvordan du teller dager? Hva mener du? Har du brukte p-ringen lenge? Var det på grunn av den du ble uvel tror du?
birgitte242 Skrevet 1. juli 2003 #3 Skrevet 1. juli 2003 Da lar du dette bli den "ring-frie" uken og setter inn en ny en neste tirsdag. Jeg er rimelig sikker (jeg gjorde det samme nå nylig selv), men sjekk pakningsvedlegget for sikkerhets skyld. Det står der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå