Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg flytta fra en plass til en annen i høst, og nå greier jeg ikke å finne skibuksa mi. Har lett og lett og lett. Vet dere noen nettbutikker hvor jeg kan få kjøpt meg en god vinterbukse? Her er ofte over -10 grader, og jeg går tur i fjellet med ungen i timesvis, så vanlig overtrekkbukse er ikke godt nok. Helst vil jeg ha bukser som er rimelige, da jeg ikke kjøper klær som koster 1000kroner + uten mulighet for å prøve på. ;)

Forslag?

Skrevet

Det er masse bra nettbutikker hvor du kan finne bukse:

www.xxl.no

www.sportsnett.no

www.oslosportslager.no

Skrevet

+ min erfaring er at så lenge buksa er vind/vann tett så har det ikke så mye å si hvor tykk/varm den er, det er ullundertøyet sinn jobb å varme beina.

Skrevet
Vel, jeg flytta fra en plass til en annen i høst, og nå greier jeg ikke å finne skibuksa mi. Har lett og lett og lett. Vet dere noen nettbutikker hvor jeg kan få kjøpt meg en god vinterbukse?

hmmmm

Her er ofte over -10 grader, og jeg går tur i fjellet med ungen i timesvis, så vanlig overtrekkbukse er ikke godt nok. Helst vil jeg ha bukser som er rimelige, da jeg ikke kjøper klær som koster 1000kroner + uten mulighet for å prøve på. ;)

Forslag?

hmmmm

• 3 uker senere...
Skrevet

Lenge siden jeg starta denne tråden, men svarer likevel, ettersom jeg enda ikke har kjøpt noe. :)

Det er masse bra nettbutikker hvor du kan finne bukse:

www.xxl.no

www.sportsnett.no

www.oslosportslager.no

Her var det veldig mye bra turutstyr og klær, men det blir nok ikke aktuelt å kjøpe så dyre turklær uten mulighet for å prøve de på.

+ min erfaring er at så lenge buksa er vind/vann tett så har det ikke så mye å si hvor tykk/varm den er, det er ullundertøyet sinn jobb å varme beina.

Vind/vanntette bukser er stort sett varme nok så lenge man bare går. Men hvis jeg skal leke i snøen, sitte ved et bål å grille, og slike ting, så blir det for kaldt. Hvis det er -10 grader og vind er den også for kald, selv med ullundertøy.

hmmmm

hmmmm

Javel?

Skrevet (endret)

Her er noen :)

www.ellos.no

www.sparkjop.no (billigbutikk) om man ikke ønsker å betale mye

www.gsport.no

www.intersport.no

www.antonsport.no

www.ute.no

www.fjellsport.no

www.bergans.no

www.stormberg.no

Jeg er vant til over 10 minus grader og greier meg fint i en skibukse med superundertøy med og uten ull og joggebukse under. :)

Vi tåler sikkert litt forskjellg kulde :D

Endret av Glowing Eyes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...