Lemming Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Vel, jeg flytta fra en plass til en annen i høst, og nå greier jeg ikke å finne skibuksa mi. Har lett og lett og lett. Vet dere noen nettbutikker hvor jeg kan få kjøpt meg en god vinterbukse? Her er ofte over -10 grader, og jeg går tur i fjellet med ungen i timesvis, så vanlig overtrekkbukse er ikke godt nok. Helst vil jeg ha bukser som er rimelige, da jeg ikke kjøper klær som koster 1000kroner + uten mulighet for å prøve på. Forslag?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Det er masse bra nettbutikker hvor du kan finne bukse: www.xxl.no www.sportsnett.no www.oslosportslager.no
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 + min erfaring er at så lenge buksa er vind/vann tett så har det ikke så mye å si hvor tykk/varm den er, det er ullundertøyet sinn jobb å varme beina.
Gjest fisk Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Vel, jeg flytta fra en plass til en annen i høst, og nå greier jeg ikke å finne skibuksa mi. Har lett og lett og lett. Vet dere noen nettbutikker hvor jeg kan få kjøpt meg en god vinterbukse? hmmmm Her er ofte over -10 grader, og jeg går tur i fjellet med ungen i timesvis, så vanlig overtrekkbukse er ikke godt nok. Helst vil jeg ha bukser som er rimelige, da jeg ikke kjøper klær som koster 1000kroner + uten mulighet for å prøve på. Forslag? hmmmm
Lemming Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2009 Lenge siden jeg starta denne tråden, men svarer likevel, ettersom jeg enda ikke har kjøpt noe. Det er masse bra nettbutikker hvor du kan finne bukse: www.xxl.no www.sportsnett.no www.oslosportslager.no Her var det veldig mye bra turutstyr og klær, men det blir nok ikke aktuelt å kjøpe så dyre turklær uten mulighet for å prøve de på. + min erfaring er at så lenge buksa er vind/vann tett så har det ikke så mye å si hvor tykk/varm den er, det er ullundertøyet sinn jobb å varme beina. Vind/vanntette bukser er stort sett varme nok så lenge man bare går. Men hvis jeg skal leke i snøen, sitte ved et bål å grille, og slike ting, så blir det for kaldt. Hvis det er -10 grader og vind er den også for kald, selv med ullundertøy. hmmmm hmmmm Javel?
Glowing Eyes Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 (endret) Her er noen www.ellos.no www.sparkjop.no (billigbutikk) om man ikke ønsker å betale mye www.gsport.no www.intersport.no www.antonsport.no www.ute.no www.fjellsport.no www.bergans.no www.stormberg.no Jeg er vant til over 10 minus grader og greier meg fint i en skibukse med superundertøy med og uten ull og joggebukse under. Vi tåler sikkert litt forskjellg kulde :D Endret 6. mars 2009 av Glowing Eyes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå