Gå til innhold

Kjærlighetsbarn wanted!


ally73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Uæææææ! Jeg hadde helt glemt av at jeg var her!!! :klaske:

Ok..jeg er i min 3. pp med pergo. Tror ikke jeg hadde el i første pergorunde, men i forrige syklus hadde jeg EL på cd 23. Kort lutealfase på kun 9 dager, men satte igang med pergosyklus nr 3 nå i april. Er på cd 16 i dag, og denne syklusen har jeg kjøpt meg cbfm.

Så det er det som skjer hos meg...temping og testing og selvfølgelig :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennende tider ja :) Får håpe pergoen gir resultater denne gangen da! Har du hatt pergo tre sykluser etter hverandre? Har du hatt noen bivirkninger av den eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det spennende tider ja :) Får håpe pergoen gir resultater denne gangen da! Har du hatt pergo tre sykluser etter hverandre? Har du hatt noen bivirkninger av den eller?

Jeg frykter at jeg har eggløsning neste uke, og da er mannen bortreist hele uka!! Fra søndag til fredag......hvis syklusen min er lik nå som den var sist, så har jeg EL på cd 23..og det er på tirsdag :(

Har hatt tre doble pergosykluser etter hverandre ja. Veit at enkelte tar pausemnd innimellom, men jeg fikk ikke beskjed om det, så jeg gjør bare som gyn sa til meg..... Bivirkninger jeg har hatt er hetetokter! Fælt å svette under armene da! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Du kan bare være glad for at du ikke har blitt en slik furie som jeg var da jeg tok pergo... Stakkars mannen :fnise:

Nå har jeg akkurat kommet hjem jeg... Vært på jobb til nå :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg var litt furtensnartsint her for et par uker siden, og da skyldte jeg på pergoen!! :gjeiper:

Det er heeeeeeeelt normalt å være så lenge på jobb når du styrer på sånn du gjør!! Hihi... regner med det er på'n igjen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter at jeg har eggløsning neste uke, og da er mannen bortreist hele uka!! Fra søndag til fredag......hvis syklusen min er lik nå som den var sist, så har jeg EL på cd 23..og det er på tirsdag :(

Har hatt tre doble pergosykluser etter hverandre ja. Veit at enkelte tar pausemnd innimellom, men jeg fikk ikke beskjed om det, så jeg gjør bare som gyn sa til meg..... Bivirkninger jeg har hatt er hetetokter! Fælt å svette under armene da! :lol:

Så kjedelig at mannen mest sannsynlig er borte når du har el da :( Får håpe el kommer tidligere denne gangen ;)

Veldig ulikt hvordan gyn bruker pergoen har jeg skjønt... de første kurene mine hadde jeg opphold, men siden pausemnd ikke ble påvirket av pergoen ser jeg ingen vits i en pausemnd ;)

Hetetokter ja! Det er helt grusomt! Sitte helt stille og plutselig bli helt svett :fnise: Veldig slitsomt!

Ha en super lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Synes disse karene skal holde seg hjemme når EL er jeg :sjenert: Håper dere fikk lagt inn noen aksjer likevel :)

Kanskje vi skal begynne med meldingsbok igjen :klø:

"***** kommer til å være borte i neste uke da EL er i de tider og legen anbefaler på det sterkeste :humpe: og :sengekos: "

XXXXXXXXX

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...