ally73 Skrevet 11. februar 2009 #1 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei alle sammen (og spesielt til fisk73! Jeg er en passe gammel jente (f i 73 ja) som møtte drømmemannen for litt over 3 år siden. Jeg har ett barn fra før (95), og han har også barn fra et tidligere forhold. Vi har nå vært prøvere siden november 2007, og vi ønsker oss så gjerne et kjærlighetsbarn. Var hos gyn nå i januar og vi ble grundig undersøkt begge to. Alle blodprøver var bra, sædprøven til min kjære var bra, og min UL var vissntok også bra. Fikk resept på 3 omganger med dobbel pergokur, og kur nr 1 er nå overstått og jeg venter/tester på EL... Har relativt lang syklus, ca 35 dager, og aldri tidligere vært opptatt av EL og sånn, men nå begynner jeg å bli ganske så utålmodig.. Som fisk73 også skriver er det "alle" rundt meg som blir gravid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 11. februar 2009 #2 Del Skrevet 11. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ally73 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2009 Så fancy du er da! Jeg er bare lilla jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 11. februar 2009 #4 Del Skrevet 11. februar 2009 Klart jeg er fancy!! Må jo veie opp her inne for mitt ellers så grå vesen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ally73 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 11. februar 2009 Hurtigsvar? Synes det går litt fort her no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ally73 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 11. februar 2009 Men jeg fant flere gøye smileys no da! :slåss: (ser ut som en ekte catfight! hahaha) damn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 11. februar 2009 #7 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva?! Sliter du med å følge med?! Staaaaaaakkaaaaaaaars.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 11. februar 2009 #8 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Er noen morsomme her... Og noen som man aldri finner ut når man skal bruke... Endret 11. februar 2009 av Fisk73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ally73 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 12. februar 2009 Sånn. Dag 2 på KG og jeg skjønner jeg bør bruke litt tid i dag på å gjøre meg kjent her inne. Tok ny EL-test i dag når jeg sto opp, men ikke positivt resultat. Lurer på når den kommer....jeg bruker vanligvis å få veldig ømme pupper sånn 10-14 dager før mens, men det kjenner jeg heller ikke noe til nå. Og jeg skal (iflg min 35 dg syklus) ha mensen neste søndag, altså om 10 dager. Det kan kanskje være at Pergo har klussa litt med syklusen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 16. februar 2009 #10 Del Skrevet 16. februar 2009 Vi har vært i København!! Og det er under en uke til vi er i Chicago!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ally73 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 16. februar 2009 Ok, mandag og ny uke. Merker jeg er veldig undrende og litt "stressa" fordi jeg ikke har hatt positiv EL-test enda. Og jeg har IKKE ømme pupper, sånn jeg får 10-14 dager før hver mens... Lurer på om pergo'n har gjort sånn at jeg har fått ENDA lengre syklus? Det vil jeg jo ikke ha..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ally73 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 16. februar 2009 Vi har vært i København!! Og det er under en uke til vi er i Chicago!!!! Åååå! Høres herlig ut da! Aldri vært i Køben, jeg... men jeg har vært i Chicago! Juhuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 16. februar 2009 #13 Del Skrevet 16. februar 2009 Hmft!! Vi vil jo ha resultater snart!!! *utålmodig de luxe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 16. februar 2009 #14 Del Skrevet 16. februar 2009 Ally! Inne og hilser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ally73 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 16. februar 2009 Ally! Inne og hilser på. Hei Kirin Så hyggelig da! Trodde det var bare jeg og fisken som var her Er du utålmodig prøver du også, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 16. februar 2009 #16 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei Kirin Så hyggelig da! Trodde det var bare jeg og fisken som var her Er du utålmodig prøver du også, eller? Jepp. Bare i PP3 men skrekkelig utålmodig er nok en god beskrivelse ja. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ally73 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Jepp. Bare i PP3 men skrekkelig utålmodig er nok en god beskrivelse ja. Masse lykke til! Takk det samme Vi får holde kontakten og støtte hverandre så godt vi kan fremover. Jeg sitter med halsbrann i dag - halsbrann de luxe!! Men fisk mener det er fordi jeg var på dilla i helga Endret 16. februar 2009 av ally73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 16. februar 2009 #18 Del Skrevet 16. februar 2009 Takk det samme Vi får holde kontakten og støtte hverandre så godt vi kan fremover. Jeg sitter med halsbrann i dag - halsbrann de luxe!! Men fisk mener det er fordi jeg var på dilla i helga Ikke umulig at det kan ha skylden nei. Kan jo håpe på noe helt annet da. Hvor er du i syklus, eller vet du ikke helt? Ca. rundt EL ser det ut for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 17. februar 2009 #19 Del Skrevet 17. februar 2009 Tuddeluuuuuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ally73 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 19. februar 2009 Ikke umulig at det kan ha skylden nei. Kan jo håpe på noe helt annet da. Hvor er du i syklus, eller vet du ikke helt? Ca. rundt EL ser det ut for? Veit heller lite! På dag 33... tok pergo fra dag 5, etter ordre fra gyn. Har nå brukt opp minst HUNDRE el-tester, men ikke noe positivt resultat. Har bestilt flere i dag... Vanligvis har jeg syklus på rundt 35 dager, og da har jeg ømme pupper 10-14 dg før mens... er såvidt LITT øm nå, så jeg får se...kanskje pergo'n har tulla med min allerede lange syklus!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå