Gå til innhold

Ønsker tips


Myrthel

Anbefalte innlegg

Vi er en familie med 3 barn fra 4-11 år. Jeg ønsker tips om fine steder - som kan passe for oss i syden.

Vi ønsker et sted som ikke er så dyrt, hvor det er god mat. Vi er glad i varme og bading...

Drømmer om lange hvite strender, flotte basseng, "lave" hoteller, ikke overbefolket, ikke et sted med mye festing...

Er det noen som kan anbefale oss noen fine steder? Vi har ikke vært i syden før.. og planene er å reise til høsten..

(falt litt for et sted i Tyrkia, men er usikker - derfor ber jeg om råd her..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_cleo_*
Vi er en familie med 3 barn fra 4-11 år. Jeg ønsker tips om fine steder - som kan passe for oss i syden.

Vi ønsker et sted som ikke er så dyrt, hvor det er god mat. Vi er glad i varme og bading...

Drømmer om lange hvite strender, flotte basseng, "lave" hoteller, ikke overbefolket, ikke et sted med mye festing...

Er det noen som kan anbefale oss noen fine steder? Vi har ikke vært i syden før.. og planene er å reise til høsten..

(falt litt for et sted i Tyrkia, men er usikker - derfor ber jeg om råd her..)

Hva med Makadi Bay i Egypt?

Vi var der med tre barn, 10-15 år.

Har du vurdert det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Makadi Bay i Egypt?

Vi var der med tre barn, 10-15 år.

Har du vurdert det?

Hei. Takker for svar... Jeg har egentlig ikke sett på noe annet enn et sted i Tyrkia, som dukket opp da jeg søkte... Derfor er jeg interisert i alle tips jeg kan få...

Her på nettet ser jo det meste fristende ut... Men det er litt bedre å få høre andres erfaringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på familietur to ganger i Tyrkia. Begge ganger var det i Alanya. Jeg hadde gjerne reist dit en tredje gang. Det er kjempefine strender, muligheter til å gjøre forskjellige ting, shopping, god mat og alt.

Hvis ikke, så er Kreta fint også. Mange som liker seg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forrige gjest. Vi var forresten på besøk i en vannpark, var med på båttur og jeepsafari i fjellene, så man har litt å velge mellom, men å leve slaraffenliv er deilig det også. Det er jo det som er ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på familietur to ganger i Tyrkia. Begge ganger var det i Alanya. Jeg hadde gjerne reist dit en tredje gang. Det er kjempefine strender, muligheter til å gjøre forskjellige ting, shopping, god mat og alt.

Hvis ikke, så er Kreta fint også. Mange som liker seg der.

Har du noen hotell du kan anbefale der også?? Ellers takk for informasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du noen hotell du kan anbefale der også?? Ellers takk for informasjon...

Jeg kan anbefale hotellene som jeg har bodd på når jeg har vært i Alanya. Det er: Leiligheter Margarita og Villa Moonflower

Jeg har bare positive ting å si. Man kan fint spasere til sentrum fra begge to. Nå har jeg ikke sjekket ut pris og den slags, så jeg vet ikke hva det koster, men det kan du vel sikkert sjekke selv.

Jeg hadde ikke nølt med å reise til Tyrkia. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blant annet vært på Kreta både som barn og i mer voksen alder, og jeg er udelt positiv! Kreta har veldig mye flott natur og mange nydelige strender. Gresk mat er jo også utrolig godt :)

Men jeg ville holdt meg unna august, da det i denne måneden fort kan komme opp i førti varmegrader, og det er sjelden spesielt behagelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for fine tips... Er det flere som har erfaring dere vil dele med meg, så skriv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestevenninne var på tur sammen med storesøster, lillebror, nevø, svoger og foreldre til Kroatia i fjor sommer, og bedyrer at det var helt magisk :) De følte seg veldig trygge der, og både store og små hadde en kjempeferie. De var i en liten by rett utenfor Split, og tok en dagstur til Dubrovnik.

Har ikke vært der selv, men utfra det hun fortalte og bildene hun tok fikk jeg absolutt lyst til å reise ned selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...