Visiter Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #21 Skrevet 15. februar 2009 Nå har jeg prøvd meg litt frem på ipublish, men jeg synes siden bærer preg av at den er såpass ny. Måten de formulerer seg og faktisk også staver på virker skikkelig uprofesjonell. Tror jeg kommer til å gå for wordpress på egen server. Takk for tips, Caya.
Visiter Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #22 Skrevet 15. februar 2009 (endret) Jeg har bestemt meg for å gå for en wordpress-blogg og spytte i noen slanter til server. Etter å ha sjekket noen forbrukertester og lignende synes jeg det ser ut som one.com og Surftown er de folk flest foretrekker. Hvis noen andre har peiling på en god, helst ikke altfor dyr server blir jeg glad for alt av forslag. Endret 19. februar 2009 av Visiter
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #23 Skrevet 19. februar 2009 Jeg holder på å vipper frem og tilbake på wordpress og blogger.com for en reiseblogg. Worpress ser ut til å være mest aktuell til nå. Men dette med egen server? Hva er nytten i det?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #24 Skrevet 19. februar 2009 Og forresten: godaddy.com kan kanskje fungere bedre enn one.com?
Gjest Grafica Skrevet 19. februar 2009 #25 Skrevet 19. februar 2009 Glem godaddy.com, jeg var på et lite forum som var hostet hos dem, fryktelig mye nedetid og problemer. Hørt mye dårlig om godaddy.com
a-m Skrevet 2. mars 2009 #26 Skrevet 2. mars 2009 Ta en titt innom bloggen min, jeg måtte legge ned den jeg hadde og måtte lage en ny en.. Snart med eget domene - igjen. Konkurranse! http://perfekthusmor.blogspot.com/
Gjest Grafica Skrevet 2. mars 2009 #28 Skrevet 2. mars 2009 ...såvidt meg bekjent er ikke dette en tråd for å promotere sin egen blogg, det finnes det allerede minst èn tråd om...
Gjest BeritBislet Skrevet 2. mars 2009 #29 Skrevet 2. mars 2009 ...såvidt meg bekjent er ikke dette en tråd for å promotere sin egen blogg, det finnes det allerede minst èn tråd om... Hvor er den tråden for blogg-promo? jeg er stadig på utkikk etter nye blogger å lese!
Gjest Grafica Skrevet 2. mars 2009 #30 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Tror den lå her i digitale medier, eller kanskje generell debatt. Skal leite gjennom mine innlegg og se om jeg finner den. Edit: her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=391423&hl= Endret 2. mars 2009 av Grafica
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå