Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg har alltid fått røde flekker på og over knærne, helt til midten av lårene når jeg dusjer. Det blir ikke noe hevelse, men det blir så utrolig rødt. Ser nesten ut som jeg har brent meg. Dette kan være det samme om jeg bruker bare rent vann, shampoo som renner over der eller kroppssåpe.. Noen som vet hva det kan være? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

aånn får jeg og.. vet ikke hva det er...

Skrevet

Jeg har jo sett og hørt at sånn får ikke andre.. Kan det være noe med vannet tro? Litt rart men :sukk: Er skikkelig plagsomt noen ganger..

Skrevet

Jeg får også sånn! Men som oftest bare hvis jeg har dusjet lenge i varmt vann da. Kan det kanskje ha noe med det å gjøre?

Skrevet

Men dette kan komme av at jeg bare "dusjer av meg". 2-3 minutter bare, og trenger ikke være varmt vann heller..

Skrevet

Skjer dette alle steder du dusjer? Er jo mulig du reagerer på kalk- eller jerninnhold i vannet. Men at du bare reagerer på knærne var jo litt rart...

Skrevet

Er bare på knærne og litt lenger oppover låret..

Skrevet (endret)

Jeg og gjør dette, men da i lengre dusjer i varmtvann. Det finnes ikke noe annet for meg :)

En tanke er: Jeg endte opp veldig rød og øm på lårene engang etter å ha vært ute i vinden i en tynn bukse. Måtte stå lenge og dusje meg med varmt vann, jeg kjente ikke at vannet var varmt engang! Kjente bare at det rant noe liksom... etterhvert steg temperaturen på vannet, jeg kjente med hånda, det var like varmt hele tida.

Kanskje du bare fryser veldig lett akkurat der og derfor blir rød?

Går jeg lite påkledd av en eller annen grunn, og det er litt kjølig i rommet, POFF, så har jeg lilla nupper på overarmene (har det nå også, men det blir veldig mye tydeligere), og også nedover lårene. Så det er helt klart kulde. Rødheten kommer etter dusjing.

Endret av Veronica88
Skrevet

Fryser aldri der heller, og dette kan skje i kroppsvarmt vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...