CocoPiaf Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Kjæresten min og jeg vil kose oss med litt kroppsolje, ha det virkelig klissete og gøy, men vi vet ikke helt hva slags olje vi bør bruke! :klø: Vanlige massasjeoljer er for seige, så er det bra nok med babyolje, eller har kondomeriet noen deilige oljer som ikke er kun for massasje og bad?
Jane F. Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg syns babyoljen fungerer bra. For alle oljene jeg har prøvd har hatt så sterk parfymelukt at det ikke ble behagelig lenger. Prøvde noen massasjeoljer fra apoteket men de luktet barnål.
CocoPiaf Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 da tror jeg nok vi må gå for babyolje takk!
RockerGirl Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Dere kan jo bruke babybolje og kjøpe de små flaskene med aromaolje på apoteket og tilsette hvis dere vil ha duft i. Så blir det ikke for sterk lukt, hvis dere føler det blir det av andre oljer med allerede tilsatt lukt i
Jane F. Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Det tipset med å blande babyolje med en aromaolje var kjempebra. har ikke tenkt så langt jeg. Og da trenger man ikke være så redd for å sløse litt heller. Jeg vet hvertfall hva jeg skal kjøpe til valentines
zerozero Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod. Endret 15. mars 2009 av Helen
~banshee Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Kjøp en varmende olje! SÅnn som blir skikkelig het når du blåser på den...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå