Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har altså legetime i morgen. Problemet er at jeg bruker hormonspiral, har hatt den i ca tre og et halvt år. Men i det siste året har jeg hatt mensen i ca to uker så to uker av å så på an igjen, blør ikke så kraftig, så det holder stort sett med truseinlegg. Jeg er ganske lei, men har ingen plager ellers, kansje litt vektøkning, vet ikke om det er på grunn av spiralen. Har egentlig hatt planer om å ta den ut, men nå er jeg veldig i tvil, jeg tåler jo ikke andre hormon prevangsjon å er jo 38 år. Noen råd eller tips?
EmmaW Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Nå har jeg kobberspiral, har aldri hatt hormonspiral, men jeg regner med at legen vil kunne gi deg den informasjonen du trenger i morgen (senere i dag). Kanskje kan det være noe feil med den spiralen du har, dersom du får den byttet, vil du mest sannsynlig ha enda færre blødninger med spiral nummer to. Det kan jo hende at du kan ha kobberspiral, uavhengig av om du har født - dette kan noe legen din undersøke for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå