Kristian (71) Skrevet 1. juli 2003 #1 Skrevet 1. juli 2003 I dag har jeg vasket vinduer.... tenkte at alt var så grått, at dersom jeg vasket vinduene så fikk jeg sikkert se sola Så optimistisk til tusen, og sedvanlig klønete gikk jeg til verks..... vasket bort driten med svamp.... en runde med nalen.... på med vidusvask... nye runde med nalen.... stort whow! de ble rene jo :D Men så slo det meg.... det var jo like grått ute :o faktisk virket det enda gråere enn før jeg begynte :-? og nå..... NÅ PISKER REGNET MOT DE NYVASKEDE RUTENE Hvorfor skjer dette alltid meg????? Hva galt har jeg gjort???? Hver gang jeg vasker bilen, vinduene eller noe annet... ja da begynner det å regne :evil: Folk i Oslo området skal være jævlig glade for at jeg ikke har vaskemani assa
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #2 Skrevet 1. juli 2003 Det er forskjell på ny møkk og gammel møkk Kristian71!!
LilleBille Skrevet 1. juli 2003 #4 Skrevet 1. juli 2003 Har du ikke skjønt det... Hver gang du vasker bilen, vasker vinduene, henger ut tøy eller vanner blomster ... så begynner det å regne... Det har med tingenes iboende faenskap å gjøre.... :evil: Sånn er det bare.......
Gjest the imp Skrevet 1. juli 2003 #5 Skrevet 1. juli 2003 Godt vi er flere som er gretne i dag da... Jeg har sittet i heeeele dag omtrent for å komme meg på internett. Internettmodem ble restartet, jeg forsøkte å restarte routeren fra maskina mi, ingen reaksjon :evil: jeg kobler ut nettverkskabler osv og kobler dem inn igjen, sjekker at ip, dns server osv er ok, jada, alt i orden. Starter maskina på nytt, hele runden en gang til, men skjer det noe?? NEIDA! Samboer kommer hjem tar hele runden med maskina han også, noen reaksjon? NEI! Enda en gang, koble ut nettverkskabel, sjekke den på maskina hans, koble inn igjen....og plutselig funker alt! Også jeg som endelig hadde bygget opp et nært og personlig forhold til pc'en min igjen etter langt uvennskap. Jeg har lært jeg da...i forhold til å vaske vinduer. En enkel måte å unngå dårlig vær på er å la være å vaske bilen, vinduer osv
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #6 Skrevet 1. juli 2003 Fyrer du opp oljefyren blir det mildvær, og tar du med paraply blir det sol. Ergo: Neste vinduspuss utføres med paraply
Bertha Skrevet 1. juli 2003 #7 Skrevet 1. juli 2003 Murphys lov, heter det. Alt som kan gå galt, går galt. For min del, hang jeg ut tøy til tørk i dag. - Og ja, regnet har høljet ned siden... :evil:
Midnattsol Skrevet 1. juli 2003 #8 Skrevet 1. juli 2003 *gløtte inn gjennom vindusrutene til Kristian*
Kristian (71) Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2003 Så det skjer ikke bare med meg altså, det var det endlig godt :D Og Revetispa har rett da, den nye møkka er ikke så ille som den gamle... ikke enda i hvert fall :-? Du må gjerne gløtte Midnattsol.... bare pass på at du ikke "flekker" til vinduene
Anie Skrevet 1. juli 2003 #10 Skrevet 1. juli 2003 Forresten Kristian og dere andre... Dere kunne ikke tenke dere å vaske som bare "rakkern" til fredagen - for da drar jeg nemlig på ferie - og hvis jeg kan la regnværet bli igjen her - ja da hadde jeg blitt kjempe glad assa
Gjest Tristessa Skrevet 2. juli 2003 #12 Skrevet 2. juli 2003 Jeg er også sur, av grunner jeg ikke gidder å gå inn på en gang, for da blir jeg enda surere. Men fy f******, det får være nok!
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #13 Skrevet 2. juli 2003 Det hjelper å sette ord på det .. og dytte det over på noen andre... Ikke sant??
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #14 Skrevet 2. juli 2003 *Kan du vaske mine vinduer også Kristian...?* Når du er så godt i gang mener jeg....
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #15 Skrevet 2. juli 2003 .. og vil du vaske flere etter Meretes ... har jeg veldig mange vinduer jeg også ...
Gjest Kira Skrevet 2. juli 2003 #16 Skrevet 2. juli 2003 Vaskes Meretes bein, da, Kristian? Men ikke regn for mye!
*Lavendel* Skrevet 3. juli 2003 #17 Skrevet 3. juli 2003 ...kjempemange vinduer, har så mange vinduer atte....hele huset rundt, i to etasjer.....å en vindusvasker....jaaaaa....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå