jumpy Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Det er mammut-salg igjen, og jeg vil selvfølgelig kjøpe noen kokebøker (blir aldri nok...). Men er ikke stinn av penger og gidder ikke å gjøre masse bomkjøp. Så er det noen som kan anbefale noen bøker fra årets salg? Der er f. eks. boken til "tv-tina" og Mine beste sider av Viestad. Er disse noe?
marsy Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har ikke sett hva som er på salg, men jeg liker Nigella Lawsons bøker veldig godt. Viestad er også bra
Veronica88 Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har lyst på Viestad, Nigella må jeg nesten titte i. Jeg er heller ikke stinn av penger, og jeg er flittig nettbruker. Jeg har alle verdens oppskrifter tilgjengelig her (for jeg leser engelsk like godt som norsk). Men finner jeg ei god bok med spennende bilder og gode oppskrifter som tar for seg et tema, da kjøper jeg. F eks som kun handler om hvitløk. Er lett å finne ting som inneholder hvitløk på nett, men ofte spredd utover alt og mange ulike oppsett på sidene, noe mangler bilder, noe annet er så dårlig beskrevet.. En bok kan jeg bla i, alt ser "likt ut", og blir beskrevet på samme måte. Fint å bla i og bli inspirert. Så sånne bøker får jeg aldri nok av Er mange som ikke er sånn i butikken, føler jeg har sett alt fra før. Så noen tips til litt "tema"-bøker for meg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå