Gå til innhold

utringning


Gjest Gjest_Siri_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Når det gjelder kløft og puppestørrelse så mener jeg kanskje de med store bryster bør pakke dem litt inn. Når de har hele kløfta på display så kan de dessverre ikke klage på at gutter ikke ser dem i øynene - selv jeg, en heterofil kvinne, tar meg selv i å glo om jeg får en enorm kløft i fleisen. Og jeg merker selv med min moderate B/C-cup at om jeg tar på push up-BH samt en topp med dyp utrigning så får puppene oppmerksomhet.

Slik er det, og om du ikke liker det så kan du jo bruke topper uten så dyp utrigning? Ut i fra beskrivelsen din høres det ut som du liker topper som er stramme over brystene og løse nedover, og det er kanskje det minst flatterende plagget i verden med mindre du har a-cup. Har du litt puppespreng så ser du gravid ut med en gang.

Faktisk synes jeg kvinner med store bryster ser mye bedre ut i topper som er figurformede og åpne i halsen, men uten ekstra fokus på puppene/dyp utrigning. Som f eks en tanktopp eller t-skjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Problemet for mange med store bryster er vel at de får en synlig kløft uansett hva de har på seg, med unntak av pologenser. Sånn er det for meg. Jeg får blikk og kommentarer uansett - med unntak av når jeg har polohals, noe som er grusomt varmt, trangt og ubehagelig å gå med - særlig om sommeren. Det er i tillegg usedvanlig ukledelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Illiya
Problemet for mange med store bryster er vel at de får en synlig kløft uansett hva de har på seg, med unntak av pologenser. Sånn er det for meg. Jeg får blikk og kommentarer uansett - med unntak av når jeg har polohals, noe som er grusomt varmt, trangt og ubehagelig å gå med - særlig om sommeren. Det er i tillegg usedvanlig ukledelig...

Ingen får kløft ved bruk av vanlig t-skjorte, så nei, en MÅ ikke bruke polo-hals.

Det finnes også mange andre bluser/skjorter/topper som ikke gir kløft.

Ser ikke problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ingen får kløft ved bruk av vanlig t-skjorte, så nei, en MÅ ikke bruke polo-hals.

Jeg får det, og har også sett det på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Illiya
Jeg får det, og har også sett det på andre.

Da må du være en av de få som virkelig har puppene oppunder haka:)

Vanlige t-skjorter har rund hals, og den går ikke langt ned på brystet, men helt oppunder halsen.

Det må jo se veldig rart ut med kløft så langt oppe som der halsen slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Da må du være en av de få som virkelig har puppene oppunder haka:)

Vanlige t-skjorter har rund hals, og den går ikke langt ned på brystet, men helt oppunder halsen.

Det må jo se veldig rart ut med kløft så langt oppe som der halsen slutter.

Ok, da ser jeg sikkert rar ut, da. I tillegg til at jeg er vulgær. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da ser jeg sikkert rar ut, da. I tillegg til at jeg er vulgær. :ler:

Har du kløft PÅ halsen?

Da ser du litt rar ut, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok litt pupper, men opplever at t-skjorter er noe av det verste, dvs man mister jo form fullstendig med t-skjorter, så det er helt utelukket å bruke.

Heller singlets som er ikke helt så lave kombinert med skjorte på, eller diverse V-necks, med singlet under hvis de går for langt ned, samt et sjall, eller pologensere. Det går absolutt an å finne kær som både sitter bra og dekker nok.

Synes faktisk også at man ikke skulle vise for mye pupp på jobb, og heller ikke mage og lår.

Spiller man selv på sex, skal man ikke klage at andre stirrer litt.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dioxide

Jeg har store pupper, i tillegg til at jeg er ganske lav. Jeg går alltid med utringning, da jeg føler jeg ser ut som en ball uten. Jeg føler meg også mye mer sexy hvis jeg viser litt kløft, noe som igjen hjelper på selvtilliten og dermed gjør dagen mye lettere å hanskes med.

Til gjengjeld går jeg som oftest med skjerf som skjuler halsen, slik at det ikke blir så utrolig nakent.

Til den som sa at det ikke går ann å få utringning i t-skjorter. Det er fullt mulig. Har en veldig store pupper, blir puppene presset sammen fra siden, såvel som forfra. Dette skaper en lang kløft (som i mine øyne ikke er særlig pent).

Endret av dioxide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Illiya
Jeg har store pupper, i tillegg til at jeg er ganske lav. Jeg går alltid med utringning, da jeg føler jeg ser ut som en ball uten. Jeg føler meg også mye mer sexy hvis jeg viser litt kløft, noe som igjen hjelper på selvtilliten og dermed gjør dagen mye lettere å hanskes med.

Til gjengjeld går jeg som oftest med skjerf som skjuler halsen, slik at det ikke blir så utrolig nakent.

Til den som sa at det ikke går ann å få utringning i t-skjorter. Det er fullt mulig. Har en veldig store pupper, blir puppene presset sammen fra siden, såvel som forfra. Dette skaper en lang kløft (som i mine øyne ikke er særlig pent).

Men t-skjorter er jo runde i halsen, og slutter ved kravebeinet, ingen har vel utringning opp til der halsen begynner?? T-skjorten dekker jo alt da?

Det gjør den ihvertfall hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen får kløft ved bruk av vanlig t-skjorte, så nei, en MÅ ikke bruke polo-hals.

Det finnes også mange andre bluser/skjorter/topper som ikke gir kløft.

Ser ikke problemet!

Jeg får det. Og det er jo lett å ikke "se" problemet når man ikke har det selv, eller hva? Du sier at det finnes mange andre bluser/skjorter/topper som ikke gir kløft? Det stemmer absolutt ikke for min del. Om jeg for eksempel ser etter bluser, så finner jeg gjerne bluser enten med knapper, eller noen uten elastisitet. Er det knapper på dem kan jeg bare glemme det. Enten går ikke knappene igjen over puppene eller så spriker stoffet mellom dem. Da må jeg opp ganske mange størrelser, og da blir det til at blusen passer rundt puppene, men er aaaaalt for stor rundt magen/ryggen/armene. Ergo: lite pent. Skjorter er akkurat det samme problemet. Topper kan jo være så mangt, men på de fleste blir det en utringning i så fort jeg tar den på meg. Med mindre det er en t-skjorte med veldig høy halsskjæring. T-skjorter beregnet på jenter er gjerne litt dypere enn "arbeidsklær-tskjorter", og da blir det utringning.

Men det er vel veldig lett å kommentere slike ting når man ikke har det problemet selv. Kjoler nå for tiden er også et stort problem for meg, fordi veldig veldig mange (fine) har ferdigsydde puppefasonger - noe som aldri passer.

Men t-skjorter er jo runde i halsen, og slutter ved kravebeinet, ingen har vel utringning opp til der halsen begynner?? T-skjorten dekker jo alt da?

Det gjør den ihvertfall hos meg.

De fleste t-skjorter for jenter går litt dypere i halsen. Og med mindre man konsekvent ser etter store t-skjorter med høy hals og gjerne påføgende uformelighet, så er det veldig godt mulig å få utringning i en t-skjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste t-skjorter for jenter går litt dypere i halsen. Og med mindre man konsekvent ser etter store t-skjorter med høy hals og gjerne påføgende uformelighet, så er det veldig godt mulig å få utringning i en t-skjorte.

Ja, men nå tror jeg de fleste her (i hvert fall jeg) snakker om tskjorter med runde halser mens du snakker om andre typer t-skjorter.

Og du, slutter ikke kløfta di der halsen begynner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå tror jeg de fleste her (i hvert fall jeg) snakker om tskjorter med runde halser mens du snakker om andre typer t-skjorter.

Og du, slutter ikke kløfta di der halsen begynner?

Det er jo nettopp poenget! t-skjorter med runde halser er gjerne også etterfulgt av uformelig fasong og lite feminine snitt. Det er med andre ord lite flatterende. Det er derfor en dårlig løsning for mange med store pupper, og som ønsker å kle seg pent deretter.

Hva man kan ta på seg for å skjule puppene er så mangt. Men det betyr ikke at det er pent. Man kan også ta på seg en søplesekk eller bunadskjorte hver dag, men de færreste ønsker nok det.

Og til spørmål om hvor kløfta mi slutter; Jeg tar på meg en pologenser og lar det være opp til fantasien ;) Det ser ut til å være den eneste løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dalieo

Hvor får dere det fra at alle t-skjorter som slutter i halsen har uformelig fasong? :klø: Jeg har sett mange kjempefine t-skjorter som ikke ser ut som noe man har lånt hos kjæresten for å sove i. Et eksempel fra h&m: Denne. Får dere utrigning i slike også? :klø:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får dere det fra at alle t-skjorter som slutter i halsen har uformelig fasong? :klø: Jeg har sett mange kjempefine t-skjorter som ikke ser ut som noe man har lånt hos kjæresten for å sove i. Et eksempel fra h&m: Denne. Får dere utrigning i slike også? :klø:

Helt riktig: denne kunne jeg fått utringning i. I alle fall hvis jeg for eksempel sitter med albuene på bordet eller er litt foroverlent.

Nå er det vel lett å si at det bare er å unngå å lene seg fremover, men poenget er vel at man ønsker pene plagg hvor man slipper å måtte tenke på hvorvidt puppene tyter ut av eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvor får dere det fra at alle t-skjorter som slutter i halsen har uformelig fasong? :klø: Jeg har sett mange kjempefine t-skjorter som ikke ser ut som noe man har lånt hos kjæresten for å sove i. Et eksempel fra h&m: Denne. Får dere utrigning i slike også? :klø:

Jeg får kløft i den typen t-skjorter, ja, med unntak av hvis jeg går uten BH, noe jeg av naturlige grunner ikke gjør.

(En annen ting er at akkurat den t-skjorta du linket til der trolig ville gitt meg en "trippel utrigning" - en i hver armhule i tillegg til i halsen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg hadde kjøpt meg den t-skjorten hadde det bare sett teit ut, for hvis den skal passe over puppene så blir den alt for stor rundt magen.. Ser rett og slett dumt ut... Og puppene ser mye breiere ut i tillegg...

Jeg har ikke sinnssykt store pupper, men større en gjennomsnittet... Og går så å si alltid med utringning.. Men det finnes svært mange forskjellige typer utringninger.. Har man v-hals så får man en mye dypere en enn hvis man går med u-hals, som kanskje passer seg best til hverdags.. Man trenger heller ikke gå med pushup bh, men med en helt vanlig en..

Sånne bryter singletter er f.eks veldig greit å ha under topper som blir litt for utringet til vanlig bruk.. De bruker jeg mye :)

Også vil jeg bare tilføye: Jenter eller damer med store pupper og med høy hals ser dumt ut! Det forstørrer puppene mer enn dobbelt! Beklager til de som går med det, men se på andre som har på seg pologenser eller noe med høy hals, det ser bare ikke bra ut pga det forstørrer puppene såpass mye.... Viser også til sprogrammet på tv norge som tar for seg klær til forskjellige folk, Trinny og Susanna (?) de sier akkurat det samme... Og jeg må si at jeg tenkte noe spesielt over at det var noen sammenheng mellom genseren og størrelsen på puppene før etter at jeg så det programmet.. Trodde rett og slett at de hadde utrolig store pupper, ikke at genseren forstørret de såpass mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
[...]

Viser også til sprogrammet på tv norge som tar for seg klær til forskjellige folk, Trinny og Susanna (?) de sier akkurat det samme...

[...]

Hva heter det TV-programmet? Høres ut som noe jeg bør se... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puppine

Programmet heter motepolitiet.

Jeg har også store pupper(F) , men til dere som har kløfta helt oppunder hårfestet, skift BH! Bruk en som deler puppene litt istedenfor å samle, så blir det bra :)

Pushup og padding er ikke noe for oss over B/C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Illiya
Jeg får det. Og det er jo lett å ikke "se" problemet når man ikke har det selv, eller hva? Du sier at det finnes mange andre bluser/skjorter/topper som ikke gir kløft? Det stemmer absolutt ikke for min del. Om jeg for eksempel ser etter bluser, så finner jeg gjerne bluser enten med knapper, eller noen uten elastisitet. Er det knapper på dem kan jeg bare glemme det. Enten går ikke knappene igjen over puppene eller så spriker stoffet mellom dem. Da må jeg opp ganske mange størrelser, og da blir det til at blusen passer rundt puppene, men er aaaaalt for stor rundt magen/ryggen/armene. Ergo: lite pent. Skjorter er akkurat det samme problemet. Topper kan jo være så mangt, men på de fleste blir det en utringning i så fort jeg tar den på meg. Med mindre det er en t-skjorte med veldig høy halsskjæring. T-skjorter beregnet på jenter er gjerne litt dypere enn "arbeidsklær-tskjorter", og da blir det utringning.

Men det er vel veldig lett å kommentere slike ting når man ikke har det problemet selv. Kjoler nå for tiden er også et stort problem for meg, fordi veldig veldig mange (fine) har ferdigsydde puppefasonger - noe som aldri passer.

De fleste t-skjorter for jenter går litt dypere i halsen. Og med mindre man konsekvent ser etter store t-skjorter med høy hals og gjerne påføgende uformelighet, så er det veldig godt mulig å få utringning i en t-skjorte.

Nei, jeg ser ikke problemet, selv om mine pupper er 75E/F.

Jeg får ikke kløft i en vanlig, tettsittende t-skjorte, og de er ikke vanskelige å finne. Jeg går aldri i store uformelige t-skjorter, men de som har stram stretch.

Det høres ut som du lager et problem i stedet for å se løsninger.

Skjorter, de finner jeg i stretch. Gjerne med en v-hals (som ikke går så langt ned), og gjerne også uten knapper. Er det knapper, må de sitte veldig tett sammen, og det har jeg faktisk funnet på H&M, altså en helt vanlig kjedebutikk.

Bluser, de finnes i alle fasonger

Kjoler, her må jeg også gå for stretch, ellers blir de for små over puppene, eller jeg må opp i megastor str.

Jeg lever fint med mine pupper jeg, og har lært hva som er fint på meg og ikke. Det er ikke verre enn det, for i klær er det jo kjempeutvalg.

Og dessuten finnes det klesbutikker på nett beregnet for damer med store pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...