Gå til innhold

Naama Bay i Egypt


Gjest Gjest_Kari_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_brita_*

Joda, jeg var der en ukes tid i jula og bodde på et trestjerners hotell; Al Boostan.

Det var helt greit, men hvis jeg skulle reist dit en gang til, ville jeg spandert på meg Novotel, som er litt dyrere, men det er nå meg da. Eller kanskje Mariott.

Ellers er det et fint og regulert område, med det meste innen rekkevidde og mange restauranter å velge i. Ikke så mye å kjøpe akkurat der.

Gangstien langs stranda er ypperlig til å spasere på, men på andre siden er det en brei trafikert gate, som det var litt skummelt å komme seg over.

Måtte over i banken, siden det var lite minibanker der, og den ene jeg tilslutt fant, var "out of order", sjølsagt.

Mange utflukter å velge i. Glassbåten og ørkenen er et "must", vil jeg si.

Og hvis du liker snorkling/dykking er det et eldorado. Fin badestrand med god plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriot er kjempebra, der bodde jeg første gang. Faktisk alle de hoteller som ligger langs strandpromenaden er ganske gode. Litt dyrere, men absolut verdt det ekstra det koster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde på Hilton Sharm dreams, kjempekoselig hotell. Det ligger nesten nede ved stranden og man får veldig mye for pengene. God service og god mat, og veldig fine rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...