Gjest Gjest_storjente_* Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Noen jenter her som har erfaring med intimpiercing? Jente på 38 her som gjerne vil høre ulemper og fordeler og erfaringer fra andre før jeg bestemmer meg.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Fikk satt inn 2 ringer i musa i fjor. Jeg er 51. Mannen min elsker det, men det var ikke han som overtalte meg. Bare positive erfaringer !
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Fikk satt inn 2 ringer i musa i fjor. Jeg er 51. Mannen min elsker det, men det var ikke han som overtalte meg. Bare positive erfaringer ! synes det er avtennende å se en dame m piercing å tatovering. Hilsen mann
Ethereal Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Kan aldri tenke meg å ta piercing der nede. Er det ikke vondt? :O
FoxyFish Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Kan aldri tenke meg å ta piercing der nede. Er det ikke vondt? :O Nei, det er egentlig ikke så veldig vondt. Jeg hadde det en stund, men ble lei av den og tok den vekk. Har egentlig ingen gode eller dårlige erfaringer ut over at den var der.
~banshee Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Jeg ville ihvertfall dratt på et profesjonelt sted for å få det gjort. Jeg har ikke hørt noen historier om intimpiercinger, men vet ei som fikk navlepiercing som revnet av. Den var satt på litt feil...
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Noen jenter her som har erfaring med intimpiercing? Jente på 38 her som gjerne vil høre ulemper og fordeler og erfaringer fra andre før jeg bestemmer meg. Ikke gjør det! 1. Klitoris er et ekstremt komplekst nettverk av nervebaner og følsomt område (som du vet). 2. En piercingartist har ikke den nødvendige kunskapen fra et medesinsk perspektiv at gjøre slike ingrep. 3. Det går sikkert ikke galt, men hvis det gjør det... da sliter du! Vil du ødelegge seksuallivet ditt? 4. Området er ikke egnet for slike ingrep, det er høy bakterieflora, menstruation og lignende gjør ikke saken bedre, dessuten bør en piercing være i åpen luft og ikke dekkes till, hvis tildekket så vil hudens egne bakterier sk stafarius krype inn i såret (ettersom de ikke har andre steder å ta veien). Disse bakterier er bra PÅ huden men ikke i sår. Hvor ofte er ditt kjønnsorgan i fri luft? 5. Piercingstudier/tatoveringsstudier reklamerer ofte med at de er godkjente, av hvem er de godkjente? De er godkjente av sine egne interesseorganisasjoner. Disse er ikke leger eller myndigheter, dette er venner i bransjen selv. Av ingen betydelse. En lege vil aldri godkjenne, men vil bare stenge plassen hvis den ikke holder mål rent hygienisk. PS! Dette er ikke ting jeg dikter, men ting jeg vet...
La Luna Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Ikke gjør det! 1. Klitoris er et ekstremt komplekst nettverk av nervebaner og følsomt område (som du vet). 2. En piercingartist har ikke den nødvendige kunskapen fra et medesinsk perspektiv at gjøre slike ingrep. 3. Det går sikkert ikke galt, men hvis det gjør det... da sliter du! Vil du ødelegge seksuallivet ditt? 4. Området er ikke egnet for slike ingrep, det er høy bakterieflora, menstruation og lignende gjør ikke saken bedre, dessuten bør en piercing være i åpen luft og ikke dekkes till, hvis tildekket så vil hudens egne bakterier sk stafarius krype inn i såret (ettersom de ikke har andre steder å ta veien). Disse bakterier er bra PÅ huden men ikke i sår. Hvor ofte er ditt kjønnsorgan i fri luft? 5. Piercingstudier/tatoveringsstudier reklamerer ofte med at de er godkjente, av hvem er de godkjente? De er godkjente av sine egne interesseorganisasjoner. Disse er ikke leger eller myndigheter, dette er venner i bransjen selv. Av ingen betydelse. En lege vil aldri godkjenne, men vil bare stenge plassen hvis den ikke holder mål rent hygienisk. PS! Dette er ikke ting jeg dikter, men ting jeg vet... 1. Man tar ikke piercing i selve klitoris, men i huden over (derfor det heter clithood). 2. Noen har det. 3. Som sagt så sitter ikke piercingen i selve klitoris, så er nok ganske vanskelig å ødelegge sexlivet sitt på den måten. 4. Det her er helt feil, faktisk er underlivet et av de stedene der piercingene gror raskest, dog hvis du bruker riktig metall. 5. Man forhører seg jo gjerne om studioene før man går inn og tar en piercing.
fløtepia Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 jeg tok min intimpirercing for 3 uker siden, og er kjempefornøyd! jeg har ikke clithood piercing, men såkalt christina piercing synes det er mye finere og det gjorde ikke så vondt som jeg forventet at det skulle. Det gikk så fort og etter at piercingen var tatt så gikk jeg med dongribukse og merket absolutt ingen smerte. Så det er nok den piercingen som jeg har hatt minst vondt av etter at den er tatt. (har piercing i overleppa, tunga, brystvorta og navelen) piercingen har forresten også grodd kjempefint uten problemer, og jeg har ikke vært særlig flink med å rense den.. hehe følsomheten har verken økt eller redusert. ulempen er jo at du kan risikere at piercingen vokser ut, men pierceren min sa at det var veldig sjeldent. en annen ulempe er at det er litt vanskelig å barbere seg om du velger en christina piercing som jeg har. så jeg bruker sånn øyenbryns skjærer for å få barbert ordentlig rundt piercingen.. lykke til
FoxyFish Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 1. Man tar ikke piercing i selve klitoris, men i huden over (derfor det heter clithood). 2. Noen har det. 3. Som sagt så sitter ikke piercingen i selve klitoris, så er nok ganske vanskelig å ødelegge sexlivet sitt på den måten. 4. Det her er helt feil, faktisk er underlivet et av de stedene der piercingene gror raskest, dog hvis du bruker riktig metall. 5. Man forhører seg jo gjerne om studioene før man går inn og tar en piercing. Intimpiercingen jeg tok er også den jeg har best erfaring med i ettertid. På det meste hadde jeg fem piercinger på kroppen. Den grodde raskest, gjorde over hodet ikke vondt i ettertid og jeg hadde aldri problemer med den. Dessuten blir jo piercingen renset hver gang man tisser. Og som la luna presiserer over så tar man jo ikke piercing i klitoris, så at gjest "vet" alt dette er jo godt gjort i seg selv. At det er trygt trenger du ikke tenke på, så lenge du oppsøker et proffesjonelt studio. Jeg har imidlertid endret mening hva angår det estetiske, og har fjernet alle piercingene mine på grunn av det. Men det er jo opp til hver og en
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 1. Man tar ikke piercing i selve klitoris, men i huden over (derfor det heter clithood). 2. Noen har det. 3. Som sagt så sitter ikke piercingen i selve klitoris, så er nok ganske vanskelig å ødelegge sexlivet sitt på den måten. 4. Det her er helt feil, faktisk er underlivet et av de stedene der piercingene gror raskest, dog hvis du bruker riktig metall. 5. Man forhører seg jo gjerne om studioene før man går inn og tar en piercing. Hmmm... les punktene jeg skrev og ikke kommenter slikt jeg ikke skrev... 1 og 3 er ikke svar på noen av mine punkter.
FoxyFish Skrevet 19. februar 2009 #12 Skrevet 19. februar 2009 Hmmm... les punktene jeg skrev og ikke kommenter slikt jeg ikke skrev... 1 og 3 er ikke svar på noen av mine punkter. Du skriver jo at 1. Klitoris er et ekstremt komplekst nettverk av nervebaner og følsomt område (som du vet)., og da må man jo kunne svare at man ikke tar piercing i klitoris?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå