Gå til innhold

Lefkas


KittyBambi

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på øya Lefkas i Hellas? Noen tips til steder å se, oppleve osv?

Noen som tilfeldigvis også har bodd på Ionian Blue Hotell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i Parga (samme flyplass som Lefkas), og jeg må bare si at jeg anbefaler veldig denne delen av Hellas. :jepp: Ellers er det lite jeg vet om Lefkas... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Parga (samme flyplass som Lefkas), og jeg må bare si at jeg anbefaler veldig denne delen av Hellas. :jepp: Ellers er det lite jeg vet om Lefkas... :fnise:

Så bra :) Er veldig spent på å høre andres tips og råd ang denne øya (men tusen takk for innspill:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet såpass mye at jeg ikke skal tilbake dit. Jeg var der i 2005. Det er altfor lite å gjøre, lite shopping, lite av alt, egentlig. Jeg ville helle reist et annet sted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_beenthere_*

Jeg var der for noen år siden og storkoste meg. Flott øy med vakker natur. Koselige byer, god mat. Det eneste som er litt kjedelig på Lefkas er at turistområdene ligger på østsiden av øya, mens de vakre strendene ligger på vestsiden. Der er det enda ikke utbygd. Men det er ikke noe problem å leie en bil og kjøre dit på en halvtime. Jeg anbefaler øya. Men kan også anbefale å ta en titt på naboøyene Kefalonia og Zakynthos! Flotte de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der for noen år siden og storkoste meg. Flott øy med vakker natur. Koselige byer, god mat. Det eneste som er litt kjedelig på Lefkas er at turistområdene ligger på østsiden av øya, mens de vakre strendene ligger på vestsiden. Der er det enda ikke utbygd. Men det er ikke noe problem å leie en bil og kjøre dit på en halvtime. Jeg anbefaler øya. Men kan også anbefale å ta en titt på naboøyene Kefalonia og Zakynthos! Flotte de også!

Kjempeflott med feedback!!! :) Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Parga, Lefkas for noen år siden. Det var steinstrand der, ok. Liten, rolig by. Leide scooter og kjørte rundt øya til noen nydelige strender, og koselige landsbyer. Anbefales sterkt å leie bil/ scooter, eller dra på båt eller busstur rundt øya. Nydelige strender der. Søk på Vasiliki og Porto Katsiki, så finner du sikkert fine bilder. Anbefaler deg å dra på båttur til Scorpio feks, Onassisfamiliens øy. Er ikke så mye spennende i selve Lefkas, tror jeg, så ta deg noen turer rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Parga, Lefkas for noen år siden. Det var steinstrand der, ok. Liten, rolig by. Leide scooter og kjørte rundt øya til noen nydelige strender, og koselige landsbyer. Anbefales sterkt å leie bil/ scooter, eller dra på båt eller busstur rundt øya. Nydelige strender der. Søk på Vasiliki og Porto Katsiki, så finner du sikkert fine bilder. Anbefaler deg å dra på båttur til Scorpio feks, Onassisfamiliens øy. Er ikke så mye spennende i selve Lefkas, tror jeg, så ta deg noen turer rundt omkring.

Trenger man serfikatet for å låne og kjøre scooter i Hellas? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...