KittyBambi Skrevet 10. februar 2009 #1 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen som har vært på øya Lefkas i Hellas? Noen tips til steder å se, oppleve osv? Noen som tilfeldigvis også har bodd på Ionian Blue Hotell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2009 #2 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har vært i Parga (samme flyplass som Lefkas), og jeg må bare si at jeg anbefaler veldig denne delen av Hellas. Ellers er det lite jeg vet om Lefkas... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KittyBambi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har vært i Parga (samme flyplass som Lefkas), og jeg må bare si at jeg anbefaler veldig denne delen av Hellas. Ellers er det lite jeg vet om Lefkas... Så bra Er veldig spent på å høre andres tips og råd ang denne øya (men tusen takk for innspill:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KittyBambi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 11. februar 2009 Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #5 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg vet såpass mye at jeg ikke skal tilbake dit. Jeg var der i 2005. Det er altfor lite å gjøre, lite shopping, lite av alt, egentlig. Jeg ville helle reist et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #6 Del Skrevet 11. februar 2009 Og ja, hvis du har fobi for krypdyr, så er det heller ikke stedet å reise til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_beenthere_* Skrevet 12. februar 2009 #7 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg var der for noen år siden og storkoste meg. Flott øy med vakker natur. Koselige byer, god mat. Det eneste som er litt kjedelig på Lefkas er at turistområdene ligger på østsiden av øya, mens de vakre strendene ligger på vestsiden. Der er det enda ikke utbygd. Men det er ikke noe problem å leie en bil og kjøre dit på en halvtime. Jeg anbefaler øya. Men kan også anbefale å ta en titt på naboøyene Kefalonia og Zakynthos! Flotte de også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KittyBambi Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg var der for noen år siden og storkoste meg. Flott øy med vakker natur. Koselige byer, god mat. Det eneste som er litt kjedelig på Lefkas er at turistområdene ligger på østsiden av øya, mens de vakre strendene ligger på vestsiden. Der er det enda ikke utbygd. Men det er ikke noe problem å leie en bil og kjøre dit på en halvtime. Jeg anbefaler øya. Men kan også anbefale å ta en titt på naboøyene Kefalonia og Zakynthos! Flotte de også! Kjempeflott med feedback!!! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smatt Skrevet 16. februar 2009 #9 Del Skrevet 16. februar 2009 Var på Parga, Lefkas for noen år siden. Det var steinstrand der, ok. Liten, rolig by. Leide scooter og kjørte rundt øya til noen nydelige strender, og koselige landsbyer. Anbefales sterkt å leie bil/ scooter, eller dra på båt eller busstur rundt øya. Nydelige strender der. Søk på Vasiliki og Porto Katsiki, så finner du sikkert fine bilder. Anbefaler deg å dra på båttur til Scorpio feks, Onassisfamiliens øy. Er ikke så mye spennende i selve Lefkas, tror jeg, så ta deg noen turer rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KittyBambi Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 16. februar 2009 Var på Parga, Lefkas for noen år siden. Det var steinstrand der, ok. Liten, rolig by. Leide scooter og kjørte rundt øya til noen nydelige strender, og koselige landsbyer. Anbefales sterkt å leie bil/ scooter, eller dra på båt eller busstur rundt øya. Nydelige strender der. Søk på Vasiliki og Porto Katsiki, så finner du sikkert fine bilder. Anbefaler deg å dra på båttur til Scorpio feks, Onassisfamiliens øy. Er ikke så mye spennende i selve Lefkas, tror jeg, så ta deg noen turer rundt omkring. Trenger man serfikatet for å låne og kjøre scooter i Hellas? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå