Gå til innhold

epler

Gjest Gjest_samara_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_samara_*
Skrevet

Blir man oppblåst i maven av epler og annen frukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja man kan bli oppblåst av frukt, jeg blir særlig oppblåst av grønne epler. Antar at det har noe med fruktsukkeret å gjøre.

Skrevet
Ja man kan bli oppblåst av frukt, jeg blir særlig oppblåst av grønne epler. Antar at det har noe med fruktsukkeret å gjøre.

Har med fiberinnholdet å gjøre for det meste. Grønne epler inneholder mest fiber og mange mennesker reagerer på for mye fiber. Jeg gjør og holder meg bevisst unna grønne epler. Tar de lysegule istedenfor jeg da...

Skrevet
Har med fiberinnholdet å gjøre for det meste. Grønne epler inneholder mest fiber og mange mennesker reagerer på for mye fiber. Jeg gjør og holder meg bevisst unna grønne epler. Tar de lysegule istedenfor jeg da...

Jeg reagerer ikke på mye fiberinnhold i andre ting, derfor mente noen at det var fruktsukkeret jeg reagerte på.

Skrevet
Jeg reagerer ikke på mye fiberinnhold i andre ting, derfor mente noen at det var fruktsukkeret jeg reagerte på.

Fiber i epler er noe annet enn i knekkebrød feks. Dette er ett rent produkt og fiber er ikke tilsatt, men i ren naturlig form, ikke blandet ut med andre produkter. Men at det kan være en kombi av fruktsukker og fiber er godt mulig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...