TuttaV Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg skal gifte meg til høsten og har såvidt begynt å lete etter fotograf i Lillestrøm området. Når jeg har gått rundt i Lillestrøm by så har jeg selvfølelig lagt merke til vinduet til Studio Oscar, og jeg lurer på om det er noen som har noe erfaring med de? Ikke nødvendigvis bare til bryllup, men annet også? Hvordan er de prismessig? Takker for alle svar
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Brukte Studio Oscar til barnefotografering for et par år siden og var veldig fornøyd. Tok bilder som "fanget" barnet vårt. Husker ikke prisen, men den var ikke avskrekkende.
TuttaV Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2009 Takk for svar Vi har planer om å bestille en time hos de for å få en prisoverslag på det vi ønsker oss, men er greit å vite litt hva man har i vente Godt å høre at de tok bra bilder av barnet deres! Det lover jo bra! Ønsker gjerne innspill fra flere??
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Hei! Vi brukte Studio Oscar da vi giftet oss i fjor sommer og er veldig fornøyde! De ligger litt over de andre studioene i pris, men for vår del var det absolutt verdt prisforskjellen! Tok mange flotte bilder; både "standard bryllupsbilder" og litt mer moderne/morsomme. Tror det henger et lerret av oss inne i butikken enda...
TuttaV Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2009 Er det dere som har det nydelige lerretsbilde hvor brudeparet står på steiner med blå himmel og hvite skyer i bakgrunn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå