Gå til innhold

Telenor - mobilabbonement - Ring Kontant


Tjorven

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg ny telefon som er låst til Telenor i 1 år. Jeg hadde for en stund siden planer om å bytte Ring Kontat-operatør siden jeg synes den jeg nå bruker er forholdvis dyr. Men så ser jeg at Telenor har noe som hetet djuice som er litt billigere når det gjelder meldinger og det å ringe til mobil. Siden det er dette jeg benytter høres det ganske interessant ut.

Men kan jeg bytte slik Ring Kontant innad i Telenor uten at det går ut over denne telefonen? Er det noen som har djuice som er fornøyd/mosfornøyd? Hvor kan man bytte dette eventuelt, må man ta kontakt med Telenor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har Djuice kontantkort. Hadde jo OYO, men de gikk over til Djuice, og jeg merker ikke noe forskjell fra Oyo og Djuice.

Siden Djuice er under Telenor, vil jeg tro du kan ta en telefon til Telenor eller sjekke nettsidene for å bytte abbonement.

Men er det så stor forskjell på det vanlige ring kontant abbonementet hos Telenor og Djuice egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er ikke såååå stor, men de har jo gått over til like priser for alle samtaler på den Ring Kontanten jeg har nå og da ble det dyrere å ringe til mobil enn det var tidligere.

djuice ligger 11 øre lavere pr melding og 1 kr lavere når man ringer fra mobil til mobil....

Takk for svar. Kikket litt på Telenors sider, men skal lete litt til jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var jo igrunn litt forskjell det da, om man bruker telefonen endel.

Får tro du finner ut av det på nettsidene til Telenor.

Skulle jo tro man kunne bytte abbonementet siden det kun er ring kontant, og begge er under samme selskap..Men hvem vet! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo igrunn litt forskjell det da, om man bruker telefonen endel.

Får tro du finner ut av det på nettsidene til Telenor.

Skulle jo tro man kunne bytte abbonementet siden det kun er ring kontant, og begge er under samme selskap..Men hvem vet! :blunke:

Ja, det blir fort penger ut av det, selvom jeg ikke bruker mobilen så mye. Får eventuelt ta en telefon til dem å spørre om jeg ikke finner det ut!

Takk for svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare fortelle at i går byttet jeg abbonement til djuice og det var ikke noe problem. Gjorde dette selv fra Telenors hjemmesider, og det var veldig enkelt og greit. Greit å få gjort dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg ikke har tenkt på.... Kjøper man de vanlige oppladningskortene fra Telenor eller må man ha egne Djuice oppladningskort? Bare så jeg ikke kjøper feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Heisann. Det er ingen forskjell på ladekort til djuice og ring kontant. den største forskjellen på disse to abb. er målgruppen. Djuice er beregnet for ungdom (eller de som føler seg som det), mens Ring kontant er mere for voksne. (har med mms, sms java og spill).

Et lite ekstra tips er å skaffe seg mobilbonus. da kan du "tjene" poeng som du kan veksle over til ringe tid eller sms/mms...

Hilsen tildligere TnM ansatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt i vei Tjorven!!

Alt går om hverandre i Telenor

Har fått byttet nå, og er veldig fornøyd så langt iallfall.

den største forskjellen på disse to abb. er målgruppen. Djuice er beregnet for ungdom (eller de som føler seg som det), mens Ring kontant er mere for voksne. (har med mms, sms java og spill).

:ler: Plutselig har jeg blitt ungdom igjen også... Men jeg har fortsatt beholdt Kontant, selvom jeg har skiftet til Djuice.

Nå får jeg se om jeg får rotet meg til å skaffe meg Mobilbonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte og bytte fra zalto for det skulle telenor legge ned. Byttet til djuice og er kjempefornøyd med det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Marianne: Bare en kjapp oppl.

Zalto var ikke et Telenor abb, men et helt eget selskap som gikk konkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilbonus kan du så vidt jeg husker også melde deg på via www.telenormobil.no. Bare logg deg inn med mobinummer og passord så finner du nok ut av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mobilbonus kan du så vidt jeg husker også melde deg på via www.telenormobil.no. Bare logg deg inn med mobinummer og passord så finner du nok ut av det. :)

Jeg fikk ordnet meg dette i forrige uke, og det gikk veldig greit å registrere seg på Telenors hjemmeside. Nå håper jeg at jeg merker littegranne effekt av denne bonusen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne: Bare en kjapp oppl.

Zalto var ikke et Telenor abb, men et helt eget selskap som gikk konkurs.

Ja. men Telenor hadde aksjer og selskapet ble heleid av telenor i 2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...