Miss Pandora Skrevet 9. februar 2009 #1 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hei! Etter litt om og men tar jeg tjangsen på å lage en dagbok her. Oppdaget KG for bare noen uker siden, så dette er jo kjempespennende. Morsomt at så mange damer der ute engasjerer seg så mye på en nettside. Har endelig kjøpt meg laptop til å ha hjemme. Kjøpte den røde designerpc`n til HP. Knallfornøyd! Link: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/hp-p...-edi-ku127eauuw Jeg er en jente på 30 år som er "evig singel"!! Har ikke "hatt noe med noen" på 2 år nå, men det er helt greit Men er jo redd jeg blir så sær til slutt at ingen holder ut med meg. Treffer mange menn siden jeg jobber som bartender annenhver helg, men det blir ikke akkurat det samme, he he! Og sjekkereplikkene høres så innmari BAD ut når du selv er edru... Merkelig nok slutter du å savne noen å våkne opp med på søndager når du har vært alene lenge. Men savner alltid å ha type i jula og på nyttårsaften. Altså singel til hverdags og type til fest...Hmmm! Litt om meg: Jeg jobber i butikk (heltid) og har 2 hunder. Prøver å trene mest mulig på treningsenter etter jobb, men sliter stadig med å få en god rutine. Jeg er sånn typisk skippertaksperson og er flink i 2 uker, og så lat i 2 uker. Denne uke er en flink-uke (håper jeg) Har vært og løpt 2 km på tredemølle og trent styrke (bein) Pint meg gjennom baklengs utfall og knebøy Og nå har jeg spist en sunn middag og skal kun drikke vann i kveld. Det var denne EVIGE kampen mot de ekstra trivselskiloene. Jeg vil ned 5 kg, og de er vanskelig og bli kvitt. Var der for 2 år siden. Trente masse og var så flink. Og så ble jeg drittlei og slutta. Og nå er det jaggu hardt å komme dit igjen. Men men... Vi damer må alltid ha noe å strebe mot-aldri fornøyd. Nå skal jeg avslutte skrivinga for i kveld og se på "Mcleod`s Daugthers", sesong 5. Det er en utrolig hyggelig og bra serie, og ser den for andre gang nå. Har forresten seriedilla og har brukt en liten formue på samlebokser. Det begynte med Sex Og Singelliv" og etter den fikk jeg total dilla. "Sex Og Singelliv" redda faktisk meg den gangen jeg ble singel for 5 år siden. Kjøpte serien dagen etter jeg hadde flytta fra samboeren min. Og satt hver kveld og så episode for episode. Og det gjorde at kjærlighetssorgen ble betydelig enklere og jeg klarte å unngå å ringe eksen. Når jeg hadde sett alle episoden var jeg kommet såpass over han at da var det null problem. Snakk om solskinnshistorie Sofaen og mine vakre og gode hunder kaller! Ønsker alle en gosselig kveld... Endret 9. februar 2009 av Miss Pandora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Les heller min treningsdagbok: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=400694 Endret 17. mars 2009 av Miss Pandora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå