Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hei Jeg svetter veldig mye og det er veldig plagsomt. Går tre km til skolen og når jeg kommer frem, renner svetten av meg. Derfor må jeg alltid ha på meg "gå-klær" slik at jeg må skifte til vanlige klær etterpå. Samme når jeg trener, det renner i strie strømmer. Trener ca. tre ganger i uka og drikker mye vann både før, under og etter trening. Skal nevnes at det ikke er vond svettelukt, bare så mye stress når jeg alltid må ha med meg ekstra klær nesten uansett hvor jeg skal. Har jo ikke bil... Noen som vet om det finnes noen form for tabletter eller noe annet som kan hjelpe mot ekstrem svetting?
Katja81 Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 vet at det finnes noen til svette under armene, men på hele kroppen vet jeg ikke! men på apoteket er det ihvertfall noe for under armene:)
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Har vært plaget med svette under armene, slik at jeg ikke kunne bruke t.skjorter og lignende. HAr prøvd mye rart, men Aluminiumklorid som fåes kjøpt på apoteket funket utrolig bra:) fulgte bruksanvisningen i kanskje et år eller så, og nå trenger jeg bare bruke den en gang per andre måned kanskje for å få effekt. Så hvis det er under armene, kan denne hjelpe deg
fløtepia Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 det som du finner på apoteket heter yerka olje jeg har prøvd den, og den fungerte kjempebra!! absolut verdt å prøve om dette er et problem for deg
Katja81 Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 det var aluminiumklorid jeg mente ja en venninne av meg var kjempe plaget med svette under armene, og etter hun brukte dette er problemet borte
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Aluminiumklorid virker kjempebra på meg også. Bare husk å bruke LITE første gangen, og så øker du etter hvert som du vet hvor godt du tåler den. Vent også lengst mulig etter barbering, og tørk deg godt under armene før du har den på. Eg sov ikke den første natten, for jeg tok på alt for mye, og det svidde og gjorde vondt! Men når jeg tar et tynt lag går det helt fint, det virker som jeg tåler mer nå enn jeg gjorde i starten også. Effekten er noe helt annet enn alle deodoranter jeg har prøvd.
Gjest TS Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 TS her... Tusen takk for svar Jeg svetter ikke så mye under armene, men derimot på ryggen og på magen(???) Akkurat nå kunne jeg funnet på å bade i den aluminiumkloriden, slik at hele kroppen var dekket fra topp til tå og ikke en eneste svettedråpe kom ut Men kanskje yerka oljen er noe for meg, skader ikke å prøve. Ha en fortsatt fin kveld alle sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå