Gå til innhold

Skreller du agurken?

Kakee

Skreller du agurken?   

113 stemmer

1. 1. Skreller du agurken?

• Ja
      10
    • Nei
      103

Anbefalte innlegg

Agurksalat med eddik til fx laks, da skal man vel skrelle. Ellers skjønner jeg ikke hvorfor man skal skrelle agurk. Men hva vet vel jeg. Har nettopp begynt å klemme saften av den ut når jeg lager tzatziki...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort sett så gjør jeg det. Da slipper jeg å hilse på den flere timer etter at jeg har spist agurk.

Anonymkode: b2436...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skreller av skallet. Begynte med det etter at hotellet på feriestedet vi bodde gjorde det. Tenker den blir litt sunnere.. 

Anonymkode: be357...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skreller ikke agurk, men har alltid vasket appelsin  o.l som mange syns er rart. Vasker også alltid meloner. Man skjærer jo bakterier inn i frukten om skallet ikke er vasket. 

Anonymkode: f4df7...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skreller agurk ja, for det er for kraftig smak i skallet syns jeg. Får vabler i munnen også, som når jeg spiser tomat.

Anonymkode: 726ad...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, skreller av skallet. Begynte med det etter at hotellet på feriestedet vi bodde gjorde det. Tenker den blir litt sunnere.. 

Anonymkode: be357...04c

Den blir ikke sunnere tvertimot 

Anonymkode: bf7e4...2aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Det er jo skallet og den ytre delen som faktisk er interessant. Hvis jeg skal ha biter av agurk i f.eks. salat så tar jeg alltid bort den bløte og kjedelige midten (og jeg tar også bort frøene i tomater). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...