Gå til innhold

Gå til lege for tett nese

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har endelig fått bestil time til fastlegen min pga kronisk tett nese som har vart i to måneder nå... har en mistanke om at pollyppene mine har kommet tilbake:S

i hvertfall, så har jeg vært hos en annen lege på det kotorer der for å få sjekket noen greier. men syns ikke jeg fikk er god nok undersøkelse og problemet med blødninger under sex har ikke gitt seg.

kan jeg si til han at jeg vil ha henvisning til en gynokolog på grunnlag av den undersøkelsen hun damen på samme senteret gjorde? eller kommer kan han si at han vil sjekke meg først? grunnen til at jeg gikk til damen i stedet for han er jo fordi jeg ikke ville at den 60 år gamle mannlige fastlegen min ikke skulle se alt:P høres barnslig ut, det vet jeg, men syns rett og slett at det er for ubehagelig, er noe jeg ikke liker med han:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har skjønt det så kan du ikke tvinges til å bli undersøkt av en mannlig lege, så da kan du jo helt klart få henvisning på det grunnlaget. Du har jo allerede vært hos en kvinne, men du følte det ikke var bra nok, dette er jo også grunnlag nok til å gå til en annen lege vil jeg tro?

Det er det jeg ville sagt ihvertfall!

Skrevet

fastlegen trnger ikke å ta en gynokologiskundersøkelse.

du sier du vil ha henvisning, han spør hvorfor, du gir grunnen, han skriver henvisning,

Skrevet
fastlegen trnger ikke å ta en gynokologiskundersøkelse.

du sier du vil ha henvisning, han spør hvorfor, du gir grunnen, han skriver henvisning,

flott=D da skal jeg prøve på det:P hvis han sier at han vil jeg skal sjekkes en gang til kan jeg jo alltids be om en av damene på senteret der:P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...