Gå til innhold

Middag på valetine

Fremhevede innlegg

Gjest Ningeborg
Skrevet

Neste lørdag er det jo valentine. Jeg og kjæresten min pleier ikke akkurat å gjøre noe stort av det, men bruker det mer som en unnskyldning til å kose oss litt ekstra :P

Så lurer jeg på om noen har noen gode tips til hva vi kunne spise den dagen?

Skal helst ikke være så veldig komplisert. Vi skal begge på arbeid på lørdag, så regner med vi ikke gidder å styre så voldsomt med å lage noe så utrolig fancy :P

Men jeg har altså ikke kommet på noe enda, så jeg tar imot alle forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde akkurat tenk til å lage min egen tråd, men da henger jeg meg på denne istedenfor :)

Vi har liksom "brukt opp" biff, da vi har spist det for mye. Så jeg vil gjerne ha tips til annen skikkelig god mat.

Skrevet (endret)

Vi skal ut og spise den dagen (karibisk paa Lemongrass), men vi skal kose oss med ost, ferske fiken og vin senere paa kvelden :sikle:

Men hva med en enkel pastarett med bl.a scampi, hvitloek, cherrytomater og olivenolje? Har desverre ingen oppskrift til deg akkurat naa da..

Endret av Chimamanda
Skrevet
Neste lørdag er det jo valentine. Jeg og kjæresten min pleier ikke akkurat å gjøre noe stort av det, men bruker det mer som en unnskyldning til å kose oss litt ekstra :P

Så lurer jeg på om noen har noen gode tips til hva vi kunne spise den dagen?

Skal helst ikke være så veldig komplisert. Vi skal begge på arbeid på lørdag, så regner med vi ikke gidder å styre så voldsomt med å lage noe så utrolig fancy :P

Men jeg har altså ikke kommet på noe enda, så jeg tar imot alle forslag :)

Hva med Trond Mois Kjærestebiff ? Jeg synes den var kjempegod, og ikke vanskelig å lage :)

Skrevet

Jeg la akkurat ut et blogginnlegg om forslag til mat til valentines day.

http://homemaker.blogg.no/1234275937_mat_t...entines_da.html

Selv går vi nok for indisk den dagen (som vi elsker begge to). Men om vi skal spise ute, eller om jeg skal lage selv... har jeg ikke bestemt meg for enda :P Det er mannens 30-årsdag også, så jeg driver og planlegger en masse gøy! :)

Skrevet

Jeg prøver å få barnefri, sånn at jeg kan ta han med ut å spise eller noe sånn :)

Er lei av å lage noe hjemme hele tiden. Er deilig å spise mat ute og slippe å tenke på oppvask osv.. Så går vi hjem og koser oss etterpå:)

Jeg gleder meg til Lørdag <3

Skrevet
Jeg la akkurat ut et blogginnlegg om forslag til mat til valentines day.

http://homemaker.blogg.no/1234275937_mat_t...entines_da.html

Selv går vi nok for indisk den dagen (som vi elsker begge to). Men om vi skal spise ute, eller om jeg skal lage selv... har jeg ikke bestemt meg for enda :P Det er mannens 30-årsdag også, så jeg driver og planlegger en masse gøy! :)

Åååå, indisk :hjerte: Bislet Curry House :rødme:

Skrevet

hadde jeg vært hjemme hadde jeg nok laget en god biffrett=) pleier å gå inn på matprat.no og finne nye oppskrifter som jeg prøver i blandt=)

men jeg skal nok tilbringe valentines helgen hos svigers:P som er likegreit siden jeg har fått blærebetennelse, og blir ikke så masse romantikk da:P hehe... får heller kose oss litt ekstra på søndag=)

Gjest Ningeborg
Skrevet

Takk for alle svarene :)

Det var en lur ide å sjekke ut matprat.no :) Det skal jeg gjøre.

Skrevet

Jeg skal lage bakt potet med bacon, salat, rømme/smør og baguetter ti.Namnam det er veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...