Lisemor Skrevet 1. juli 2003 #1 Skrevet 1. juli 2003 Kjolen er med bar rygg og på skuldrene kan jeg ikke ha stropper. Har prøvd sånn tape,men har jo ingenting som henger- men kunne trengt litt fyll. Har prøvd korsett, men det var jo rene tvangstrøya :D Er det noe jeg ikke har kommet på? noe .....?
Augustbrud02 Skrevet 1. juli 2003 #2 Skrevet 1. juli 2003 Har du prøvd torsolette? Det er ikke så stramt som korsett og er veldig godt på. Man får den også veldig lav i ryggen, slik at det ikke er noe problem med utringningen. Jeg hadde dette på vår dag og er kjempefornøyd. Har brukt det en del i ettertid også. Christiane i Oslo har forresten billige torsoletter.
Løven Skrevet 1. juli 2003 #3 Skrevet 1. juli 2003 Jeg skal ha stroppeløs bh med innlegg for å fylle ut litt. Kommer an på hvor dyp utringningen er i ryggen om du kan ha det eller ikke. Eller så er torsolette en fin sak å bruke, men den går jo nedover magen den også. Hvis det var det du syntes var ubehagelig. Lykke til :D
Lisemor Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2003 har prøvd torselett, og det var ubehagelig. Må ha stroppeløs, men fis det med plaststropp bak eller at den går langt ned på ryggen?
Gjest Tabby Skrevet 1. juli 2003 #5 Skrevet 1. juli 2003 Jeg har hørt at det går an å få kjøpt bh med stropper som skal trekkes og knytes på en måte rundt magen. Dette hadde kanskje vært noe for deg?
Lisemor Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2003 Hei ca. Hvem selger disse? Eller får jeg ta spørrerunde.
Gjest Tabby Skrevet 2. juli 2003 #7 Skrevet 2. juli 2003 Jeg vet ikke hvem som selger disse jeg, har ikke prøvd en sånn selv, men fikk tipset da jeg ikke visste hva jeg skulle ha under en perkjole selv. En venninne av meg synes de var supre. Jeg ville spurt i undertøysforretninger jeg, de med stort utvalg har sikkert.
Helle Kr Skrevet 2. juli 2003 #8 Skrevet 2. juli 2003 Jeg har faktisk kjøpt med meg en BH som har innlegg og som festes med tape på siden i stedet for snorsystemer eller stropper bak. Ergo fyller den ut, og vises ikke bak. Vet ikke om det er mulig å få tak i noe slikt i Norge? Min kjøpte jeg i alle fall på Victoria's Secret, men da altså i USA. Kanskje du kan bestille derfra? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå