Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #1 Del Skrevet 9. februar 2009 Utslått hår (myke korketrekkere), slør og små blomster i håret...lar det seg gjøre? Noen som har noen tips til hvilket slør som kan passe til det? Alle tips mottas med stooooor takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #2 Del Skrevet 9. februar 2009 jeg er ikke helt sikker men mener jeg har hørt at man må ha litt av håret oppsatt på en eller annen måte hvis en skal ha slør, slik at sløret kan festes i noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. februar 2009 #3 Del Skrevet 9. februar 2009 Allt går sier vi frisører! Hvis du ikke vil ha noe oppsatt, så hadde eg faktisk tatt og flettet en veldig små fast flette under der du skal feste sløret. så bruker vi spenner og fester. Skal du ha blomster i håret, så spørs det kor du vil plassere de. Men som oftest med løse korketrekkere så drar vi noe av håret tilbake og fester med et par spenner, så fester vi blomster oppå og kjuler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #4 Del Skrevet 25. februar 2009 Drar frem denne igjen, og håper noen frisører (eller andre med peiling) kan svare Jeg vil ha utslått (langt hår), med noen krøller/bølger, noen blomster i håret, slør og diadem. Er dette gjennomførbart? Eller blir det for mye/vanskelig? Jeg har ikke skaffet meg frisør enda, så har ingen andre å spørre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. februar 2009 #5 Del Skrevet 25. februar 2009 har du noen bilder av det du tenker? korfor vil du ha allt håret løst? noen ganger kan det enkle være det beste men når det gjelder og føle seg som en prinsesse så kan man gå over streken litt....men er litt redd for hvis du ikke vil sett noen lokker opp så blir det vanskelig å finne et festepunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 25. februar 2009 #6 Del Skrevet 25. februar 2009 Du kan jo ta litt hår på hver side (over ørene) og trekke bak, og feste med spenner. Da kan man sikkert feste slør og blomster? Jeg hadde selv løst hår med krøller (laget med rettetang - ble kjempefint!), og en slags hårbøyle/tiara. Men droppet slør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #7 Del Skrevet 25. februar 2009 Tja, jeg ordla meg litt dumt... VIl gjerne ha noe oppsatt/dratt tilbake på sidene: frisyre Kan man ha diadem, og slør til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #8 Del Skrevet 25. februar 2009 Tja, jeg ordla meg litt dumt... VIl gjerne ha noe oppsatt/dratt tilbake på sidene: frisyre Kan man ha diadem, og slør til dette? Ja det kan du. Det er mange muligheter å lage ett festepunkt til sløret på. Ta med bilde til frisøren du skal til og få henne/han til å forklare deg litt om hvordan sløret og diademet vil bli festet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NemoLinn Skrevet 25. februar 2009 #9 Del Skrevet 25. februar 2009 Drar frem denne igjen, og håper noen frisører (eller andre med peiling) kan svare Jeg vil ha utslått (langt hår), med noen krøller/bølger, noen blomster i håret, slør og diadem. Er dette gjennomførbart? Eller blir det for mye/vanskelig? Jeg har ikke skaffet meg frisør enda, så har ingen andre å spørre.. Jeg klarer ikke å se hvorfor dette ønske ikke skal la seg gjøre??? Da jeg selv sto brud, hadde jeg utslått hår med bølger i, slør og mellomstor tiara. Frisøren min ga ikke uttrykk for at det skulle være noe problem. Kammen på sløret ble festet i håret mitt, men hun brukte også ekstra hårnåler for å være sikker på at sløret ble sittende, og det gjordet det. Hele kveldne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. februar 2009 #10 Del Skrevet 25. februar 2009 Tja, jeg ordla meg litt dumt... VIl gjerne ha noe oppsatt/dratt tilbake på sidene: frisyre Kan man ha diadem, og slør til dette? Ja dette går an absolut!!! Ta gjerne med bildet til frisøren din....dette syns eg blir en flott romantisk stil Jeg klarer ikke å se hvorfor dette ønske ikke skal la seg gjøre??? Da jeg selv sto brud, hadde jeg utslått hår med bølger i, slør og mellomstor tiara. Frisøren min ga ikke uttrykk for at det skulle være noe problem. Kammen på sløret ble festet i håret mitt, men hun brukte også ekstra hårnåler for å være sikker på at sløret ble sittende, og det gjordet det. Hele kveldne! Som eg sa før i tråden så går stort sett alt, det er selfølgelig lettere når du får et festepunkt. Personlig som frisør pleier eg alltid å ta av den kammen fra sløret for den kan noen ganger bare være mer i veien. Eg pleier stort sett å bruke spenner og lus for å feste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #11 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja dette går an absolut!!! Ta gjerne med bildet til frisøren din....dette syns eg blir en flott romantisk stil Som eg sa før i tråden så går stort sett alt, det er selfølgelig lettere når du får et festepunkt. Personlig som frisør pleier eg alltid å ta av den kammen fra sløret for den kan noen ganger bare være mer i veien. Eg pleier stort sett å bruke spenner og lus for å feste. Icechick: du er best! Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. februar 2009 #12 Del Skrevet 25. februar 2009 no problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 19. mai 2009 #13 Del Skrevet 19. mai 2009 Drar frem denne igjen, og håper noen frisører (eller andre med peiling) kan svare Jeg vil ha utslått (langt hår), med noen krøller/bølger, noen blomster i håret, slør og diadem. Er dette gjennomførbart? Eller blir det for mye/vanskelig? Jeg har ikke skaffet meg frisør enda, så har ingen andre å spørre.. Blir d ikke litt vel mye med slør, tiara OG blomster? Tror jeg ville valgt bort en av de tre tingene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cæmis Skrevet 19. mai 2009 #14 Del Skrevet 19. mai 2009 Icechick, jeg har lyst til å bytte slør fra vielse og ut på kvelden. Fungerer det eller? Noen har sagt ja, andre sier nei...men burde vel la seg gjøre? Håper det for jeg skal ha et laaaaaaaaangt slør under vielsen og et som rekke rmeg til nederst på ryggen senere på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. mai 2009 #15 Del Skrevet 19. mai 2009 Icechick, jeg har lyst til å bytte slør fra vielse og ut på kvelden. Fungerer det eller? Noen har sagt ja, andre sier nei...men burde vel la seg gjøre? Håper det for jeg skal ha et laaaaaaaaangt slør under vielsen og et som rekke rmeg til nederst på ryggen senere på kvelden. Ja dette burde ikke være så stort problem, veldig mange tar jo sløret av etter vielsen. Selv har eg 3 meter langt slør, og det gidder ikke eg bære etter vielsen. Anb. på det sterkeste at du får noen til å hjelpe deg med dette! Skal du til frisør?? Få gjerne din forlover å se på når frisøren fester det lange sløret. Så får hun litt tips på kosn hun tar den av og fester det nye sløret lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå