Puh Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hvor lenge skal man vente? Faren til sønnen vår sier han kan flytte (men har ikke lyst) og utsetter det hele ved å ikke gjøre noe som helst...prøver ikke å finne ny jobb og hus... Noen som har vært i samme situasjon?
Erle84 Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Øh... Jeg vet ikke helt om jeg forsto situasjonen din. Er du sammen med denne mannen? Har mannen samværsrett med sønnen - og hvem er dette sønnen til, har du en partner som er forelder til sønnen i tillegg til deg og denne mannen? Litt mer utfylling hadde vært greit. Men tiltaksløshet har jeg vært borte i mange ganger, og til tider har det vært pga depresjon hos den andre parten.
Puh Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Øh... Jeg vet ikke helt om jeg forsto situasjonen din. Er du sammen med denne mannen? Har mannen samværsrett med sønnen - og hvem er dette sønnen til, har du en partner som er forelder til sønnen i tillegg til deg og denne mannen? Litt mer utfylling hadde vært greit. Men tiltaksløshet har jeg vært borte i mange ganger, og til tider har det vært pga depresjon hos den andre parten. ja, vi er gift. Tiltaksløs mannfolk, hva kommer det av?!
Gjest *Mim* Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Jeg skjønner heller ikke helt. Prøver du å få ham til å flytte ut?
Puh Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2009 Jeg skjønner heller ikke helt. Prøver du å få ham til å flytte ut?
Puh Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2009 vi bor hver for oss og han sier at han ønsker at vi skal flytte sammen... Forstår at er en smule komplisert...
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 vi bor hver for oss og han sier at han ønsker at vi skal flytte sammen... Forstår at er en smule komplisert... Det er ikke det at det er komplisert å forstå, det er bare det at du ikke ga noe som helst informasjon/detaljer.
Gjest Yihaa Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 Kanskje han også har litt problem med å forstå hva du mener... ()
Gjest *Mim* Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Så dere er gift og har en sønn, men han har ikke lyst til å flytte sammen med deg? Er han bare tiltaksløs tror du, eller ligger det mer under?
Puh Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2009 Så dere er gift og har en sønn, men han har ikke lyst til å flytte sammen med deg? Er han bare tiltaksløs tror du, eller ligger det mer under?
Puh Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2009 Han vil at vi skal flytte til han, men det vil jeg ikke. Vi har vært enige om å finne oss et sted sammen. Han sier han vil flytte og leve sammen med oss, men gjør ingen ting i praksis. Jeg begynner å lure hvor lenge jeg gidder dette "spillet"..
Puh Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. februar 2009 Han vil at vi skal flytte til han, men det vil jeg ikke. Vi har vært enige om å finne oss et sted sammen. Han sier han vil flytte og leve sammen med oss, men gjør ingen ting i praksis. Jeg begynner å lure hvor lenge jeg gidder dette "spillet"..
Puh Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2009 Er det noen som har opplevd noe lignende eller som har et tips?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #14 Skrevet 10. februar 2009 Jeg skjønner at du er frustrert over mangel på interesse og initiativ fra mannen din i denne saken. for meg virker det som om han ikke er spesielt innteres ert i å flytte sammen med deg. Dessverre. Sett deg ned og spør ham rett ut. Han er den eneste som kan svare på dette. Om han sier han vil, så sett krav. Be ham om å søke jobb samme dag, eller dagen etter. forlang å få se søknader ol. Skaff annonser på hus du kan tenke deg. Si at dere skal se på dem sammen, samme kveld el. Er han tiltaksløs på områder han synes er morsomme også? Da kan han være deprimert, og bør snakke med fastlegen sin. Lykke til.
MarianneE Skrevet 10. februar 2009 #15 Skrevet 10. februar 2009 hvis han hadde hatt lyst til å flytte sammen med deg hadde han gjort det allerde. Honey, he's just not that in to you...
Gjest Wrangler Skrevet 10. februar 2009 #16 Skrevet 10. februar 2009 Noen er bare supertrege. Og tiltaksløse og får ikke fingeren ut! Andre ganger ligger det mer under, feks at han ikke selv innser i klartekst at han ikke vil flytte sammen med deg, eller rett og slett ikke finner en måte å si det til deg. Jeg opplevde i høst under en tung periode at min blivende mann aldri fikk fingeren ut i fht å flytte sammen. Viste seg at han nok ubevisst gruet seg litt og var i tvil om det var det han ville, (flytte fra nord sverige til oslo) Men da han hadde sagt det, alt var ute og ingen hemligheter igjen, så var det OK! Det var kke så skummelt for han og jeg slapp å lure på hva som var i veien. Nå bor vi sammen, skal gifte oss om to mnd og alt er fryd og gammen! :-) Lykke til.
Gjest Puh Skrevet 10. februar 2009 #17 Skrevet 10. februar 2009 Noen er bare supertrege. Og tiltaksløse og får ikke fingeren ut! Andre ganger ligger det mer under, feks at han ikke selv innser i klartekst at han ikke vil flytte sammen med deg, eller rett og slett ikke finner en måte å si det til deg. Jeg opplevde i høst under en tung periode at min blivende mann aldri fikk fingeren ut i fht å flytte sammen. Viste seg at han nok ubevisst gruet seg litt og var i tvil om det var det han ville, (flytte fra nord sverige til oslo) Men da han hadde sagt det, alt var ute og ingen hemligheter igjen, så var det OK! Det var kke så skummelt for han og jeg slapp å lure på hva som var i veien. Nå bor vi sammen, skal gifte oss om to mnd og alt er fryd og gammen! :-) Lykke til.
Gjest tiltak Skrevet 20. februar 2009 #18 Skrevet 20. februar 2009 Her må der ligge andre ting bak, kan det være deg det er noe galt med ? har du forandret deg siden han nå er i tvil om å flytte ?
Gjest ? Skrevet 21. februar 2009 #19 Skrevet 21. februar 2009 Til TS: Er dere glad ihverandre? Burde dere fortsette å være gift?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå