Gå til innhold

Haster litt, blanding av medisiner

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt en meget uheldig og ubehagelig uke for å si det slik :P

Fant først ut at jeg nok har fått småmark.. etter en del omgang med barn var ikke dette overraskende.

Men så i løpet av helgen har inngangen til skjeden min klødd en god del, så jeg tenkte det var sopp.

Så i dag har jeg vært på apoteket og kjøpt Vermox og Canesten(den kombipakken med krem og en tablett)

Så har jeg akkurat drukket 5 ml med Vermox mikstur.. Og lurer på om det er farlig for meg nå å bruke Canesten pillen og kremen allerede i kveld??

Står i vedlegget at man skal høre med apoteket, men er ikke lett tilgjengelig for meg akkurat..

Noen som vet? Høres jo ut som en litt uskyldig blanding, men man vet jo ikke..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet
Hei!

Jeg har hatt en meget uheldig og ubehagelig uke for å si det slik :P

Fant først ut at jeg nok har fått småmark.. etter en del omgang med barn var ikke dette overraskende.

Men så i løpet av helgen har inngangen til skjeden min klødd en god del, så jeg tenkte det var sopp.

Så i dag har jeg vært på apoteket og kjøpt Vermox og Canesten(den kombipakken med krem og en tablett)

Så har jeg akkurat drukket 5 ml med Vermox mikstur.. Og lurer på om det er farlig for meg nå å bruke Canesten pillen og kremen allerede i kveld??

Står i vedlegget at man skal høre med apoteket, men er ikke lett tilgjengelig for meg akkurat..

Noen som vet? Høres jo ut som en litt uskyldig blanding, men man vet jo ikke..

Jeg vet ikke, men vil bare påpeke at det helt fint går an å ringe til et apotek og bare spørre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...