Gå til innhold

Valentine!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Valentina_*
Skrevet

Har du lagt noen planer for Valentine i år - til inspirasjon for oss andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er igrunnen i kategorien "hate valentine" og synes det kuleste jeg har gjort ever på Valentines (selv om jeg hadde kjæreste) var å gå på IKEA med en venninne.

Gøyest å være med venninner på valentine, for hele greia med Par på Par på resturant, er litt kleint.

MEN.. Jeg skal ikke være sammen med kjæresten min i år, men jeg har gjemt et kort til han i leiligheten hans.. fordi jeg ville benytte dagen til å si at jeg er glad i han.

Tror han synes det blir veldig hyggelig å få et kort, selv om jeg er bortreist.. og at jeg tenkte på det lenge i forveien..

Skrevet

I år blir det ikke feiret valentins dag, men forlovelsesdagen vår :) Ellers pleier vi å tegne et søtt kort til hverandre, og lage en god middag og kose oss :)

I fjor fikk han en pose med bamsemums av meg. Jeg hadde tegnet hjerter på posen. Jeg fikk en forlovelsesring. :D

Skrevet

Jeg skal gi han et fint kort og saa skal vi ut og spise. Blir koselig :)

Skrevet

Typen har bursdag i de dager, så jeg passer på litt blomster og andre overraskelser i løpet av året ellers. Den dagen forsvinner liksom i feiring av han.

Skrevet

Nei, jeg ser ikke helt poenget. Romantiske ting får man gjøre hele året. :-)

Skrevet (endret)

Husk at det går an å gjøre romantiske ting hele året, i tillegg til valentines day

Husk at det går an å feire valentines day uten å kjøpe dyre gaver (gaver overhodet, faktisk)

Endret av Jade
Skrevet

At han skal betale for alt.

Gjest Gjest_Tinúviel_*
Skrevet

Jeg skal la Helten få lov til å sove ut på morgenen(det er jo lørdag og greier :) ). Har blitt lite søvn i det siste, ettersom jeg jobber mer eller mindre dobbelt for tida og Minimoyen har våknet en del fordi han er syk. Dermed har Helten vært nødt til å ta ham om nettene, og det gjør han helt uten å klage :rødme: Derfor skal jeg ta Minimoyen på morgenen og lage god frokost til Helten tenkte jeg.

Ellers så får jeg vel lage litt god middag til ham også, og kose masse. Er ikke for alt det kjøpe-kjøpe-kjøpe stresset; det er mye bedre å gi litt innsats og gjøre noe for hverandre enn å bruke masse penger synes jeg.

Skrevet

Jeg er anti-valentine... Ser ikke helt poenget der, en amerikansk/engelsk tradisjon som handelsstanden i norge bruker for å tjene enda mer penger.

overrasker heller min kjære på dager hvor det ikke er forventet, og håper selvfølgelig han gjør det samme med meg :)

Skrevet

Jeg og min bedre halvdel kunne ikke brydd oss mindre om Alle Hjerters Dag, men nå har det seg slik at vi skal på whisky tasting den dagen og da blir det sikkert andre koselige ting på menyen også.

Skrevet
Husk at det går an å gjøre romantiske ting hele året, i tillegg til valentines day

Husk at det går an å feire valentines day uten å kjøpe dyre gaver (gaver overhodet, faktisk)

:jepp:

Vi kjoeper ingen gaver her i huset, og romantiske ting gjoer vi paa en hvilken som helst dag, men jeg synes det er koselig aa ha en dag dedikert til kjaerlighet jeg. :sjenert: Dessuten er jeg en person som griper en hver mulighet til aa feire noe :ler:

Saa er jo forloveden amerikansk da, saa faller litt naturlig for oss aa feire Valentines Day.

Gjest LanaLane
Skrevet

Skal jobbe, men siden kjæresten min har eksamen på 2,5 årsdagen vår så tenkte vi å kose oss litt ekstra på lørdag.

etter jobb skal vi lage god middag, se på masse dumme filmer og lage bløtkake til kvelden. Bare koooose oss uten fjas og mas :)

Skrevet (endret)
Jeg er anti-valentine... Ser ikke helt poenget der, en amerikansk/engelsk tradisjon som handelsstanden i norge bruker for å tjene enda mer penger.

overrasker heller min kjære på dager hvor det ikke er forventet, og håper selvfølgelig han gjør det samme med meg :)

Har det akkurat på samme måte, ser ikke poenget, d hører ikke til de norske tradisjonene, og nei, jeg feirer ikke halloween heller. Vi koser oss sammen og viser at vi er glade i hverandre hele året, og trenger ikke gi mye penger for det heller. Vi har gjort valentines day til Ballantines day (første året iår), drikker oss fulle på whiskey og går ut på byen :P

Endret av Satyrica
Skrevet

Er noe dritt.. Slenger meg på innlegg nr. 2. Er av typen som hater valentine, skjønner ikke vitsen med det. Akkurat DEN dagen skal det være så masse kos og smask og klissete ord, men ikke ellers. Hadde folk kunnet jevne dette litt ut og vise litt sånt hver dag, hadde det kanskje ikke vært behov for å være utro mot partneren sin.

Hater den dagen, blir hele tiden minnet på at jeg er singel og alene, møter bestandig feil person, så da kan jeg like godt være alene. Og da er ikke valentines day noe bedre å bli påprakket.. Er heldigvis bortreist den dagen, så da slipper jeg det styret.

Skrevet

Har et elsk-hat forhold til Valentines. Klare ikke bestemme meg om jeg liker dagen eller ikke....

Men generelt kan jeg si at mange nordmenn lider av "stiffness-syndrom" og trenger et spark bak, eller huskehjelp for å vise sine kjærlighet. Sånn sett er dagen fin!

Pleier markere den på en enkel måte, uten stor glede for handelstanden. Men i år lurer jeg litt på om jeg skal handle en aldri så liten sjokoeske her:

www.sjokoladeslottet.no

Skrevet

Vi gjør mye fint for hverandre i løpet av året; føler ikke at jeg må vente til Valentines for å gjøre noe koselig for min kjære, men jeg har ikke noe i mot å gjøre noe fint for han på Valentines heller -- hva det blir, det vet jeg ikke enda; han får nok en god middag og litt kos :)

Skrevet

Jeg er ikke sånn kjempetilhenger av valentines, er rett og slett flink til å prøve å vise hvor glad jeg er i han hver dag. Men er jo litt kos med en dag som liksom skal være kjærlighetens dag så jeg holder på å mekke et lite kort.

Men gidder ikke bruke noe penger på å kjøpe gave! :)

Siden vi skal feire 1årsdag på søndagen så tror jeg nok det blir nokså slått sammen! :) Gleder meg til å lage middag hjemme og bare koooose oss! Ingenting er som hjemmekvelder!

Skrevet

Synes valentinesday bare er tullete. Men på lørdag så har vi bestemt oss for å prøve mat vi ikke har spist før. Han skal stå for middagen og jeg for dessert, så skal vi overraske hverandre med hva vi har lagd. Så blir nok en god middag og vin på oss:) Kunne egentlig vært hvilken som helst lørdag da.

Skrevet
Vi gjør mye fint for hverandre i løpet av året; føler ikke at jeg må vente til Valentines for å gjøre noe koselig for min kjære, men jeg har ikke noe i mot å gjøre noe fint for han på Valentines heller -- hva det blir, det vet jeg ikke enda; han får nok en god middag og litt kos :)

Samme her :jepp: Også gir vi hverandre bestandig et kort da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...