Gå til innhold

Elskede lille Lykkeliten


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kjære vesle Lykkedyret mitt

natt til søndag dro du og fra oss, savner deg så, det ble så brått og uventet, hadde trodd jeg skulle få ha deg så mye lengere, men du trivdes vel ikke uten marven din gjorde du vel, ble kedlig alene..

du var ingen vanlig kanin du, så kosen og samtidig leken har ingen andre dyr jeg kjenner vært, jeg husker godt den dagen du kom til oss etter å ha bodd lenge i en stall, jeg fikk ha deg i nesten 3 år, vet egentlig ikke hvor gammel du ble men tipper du snart hadde blitt 6 år..

vi lekte masse sammen vi, rulle flasker og rive i stykker papir var gøy det, samt at klærene til pappa smakte godt, og de dyrest tynne ledningene, du var så skjønn du lille kabelgnageren vår.. du var ganske så nysgjerrig av deg og elsket å gå på utforskning, hvis du måtte sitte i buret prøvde du å gnage deg ut av det, trampet hvis det var noe du ville gi beskjed om, er overbevist om at du skjønte mer en hva en kanin vanligvis gjør, savner å finne deg liggende sideveis i sengen vår med den hvite magen opp, savner å kose på deg og bli kost tilbake, savner å leke med deg å gi deg yogurt drops, er så grusomt at buret ditt og rommet ditt står tomt, skjønner ikke helt at dere ikke er der inne, bare 6 dager etter at marve dro, reiste du og Lille Lykkeliten, når vi kom hjem slit du litt med å pusten da skjønte jeg at du var veldig syk, ringte vetrinæren selv om det var midt på natten, da vi kom frem ga hun deg væske intravenøst, og du kviknet en del til der du lå på fanget mitt opppå varmeputen, men så ble du kjempe slapp anstrengelsen hadde vært formye for deg, du lagde 2 lyder og døde på fanget mitt, og vi gråt så masse lille Lykkeliten, er så grusom å ikke ha deg mer i livet vårt!! du skal få en fin hvit urne, den samme typen som marve får, på et hjerte skal det stå Lykkeliten, Grev Wilhelm K. Kanin, du er høyt elsket og innmari savnet lille kaninspretten min! er så gla du fikk spist en del av favoritt snackset dit yogurtdropsa den dagen, og at vi lekte og kost litt får vi dro... hjemme i hagen til tante og onkel der du og marve gresset og utforsket skal du bli begravet lille venn, side om side med marve, nå er dere endelig sammen igjen, takk for alle glede Lykkeliten!

adjø lille elskede Lykkeliten kaninen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest

tenk at det snart alt er gått en månde siden du døde 8 februar :cry3: savner deg så Lykkeliten!! hvil i fred til vi møtes igjen på regnbuebroen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest_hanne_*

Så trist :( :( :sukk:

Lykkeliten hadde et fint liv sammen med dere hvertfall!

Kunne nok ikke hatt et bedre hjem :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_mamma_*

tenk at det alt har gått et år siden du dro fra oss kaninten min, du skal vite at mammaen din elsker deg og savner deg lille lykkelitenen min :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...