Gå til innhold

Veien mot høsten


IdaC

Anbefalte innlegg

Etter en laaaang KG pause så er det på tide å starte med nye dagbok. Mye har skjedd på den tiden jeg ikke har skrevet dagbok her, både godt og vondt.

Men nå starter en ny kapittel i livet vårt. Mannen og jeg skal bli foreldrene igjen til høsten hvis alt går bra.

Litt om meg, jeg er 27 år gammel, har vært gift i 4 år til sommeren og har en gutt som blir 3 år til høsten.

Dette svangerskapet var planlagt, og vi var forberedt på å prøve en goood stund fordi jeg har fått diagnose endomertiose i oktober. Men spiren satt på første ordentlige forsøk.

Planen med denne boken er å skrive om hverdagen vår og selvfølgelig veien mot en liten baby som etter planen skal komme i slutten av oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for gratulasjoner :)

Jeg testet positivt på lørdag, skulle egentlig ikke ha mensen før i morgen. Så jeg er vel bare 3+6 i dag?

Jeg hadde flere symptomer som jeg kjente igjen fra forrige gang, derfor testet jeg såpass tidlig.

Nå for 10 min siden så fikk jeg skikkelig magekrampe. Føles som menssmerter jeg pleier å ha. Er dette vanlig tro? Jeg tok en digital test i går kveld og den var positiv den også selv om det var på kvelden, så jeg vil tro at jeg er gravid, det skal vel litt til å få to falske svar?

Skal til tannlege nå, må vel fortelle at jeg har funnet ut at jeg er gravid, for hun har litt å gjøre med tennene mine utover våren.

Har to fridager nå og det kjenner jeg er deilig etter arbeidshelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ny spire! :) Husker deg godt fra første gang, vi fikk vel nesten samtidig da? Det er veldig vanlig med "menssmerter", murringer og strekninger i magen de første ukene. Kjente sånne smerter mer andre gang enn første gang jeg, sikkert fordi kroppen vet hva den skal gjennom, og starter prosessen litt tidligere enn første gang.

Håper du får et kjempefint svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...