Gå til innhold

volvo 850

Gjest mzluze-gjest

Anbefalte innlegg

Gjest mzluze-gjest

Hei

Idag er det 17 minus her, og varmeapparatet på volvo'en bestemte seg for ikke å virke. Noe upraktisk.

Mannen i huset skulle på jobb, og sa han skulle sjekke sikringene når han tanket. Litt etter var han tilbake igjen, det var ikke sikringene, og han måtte ta min bil til jobb. Greit nok. Det som ikke er greit er at jeg må bruke volvo'en til å hente unger i barnehagen, og det er kjedelig når jeg må skrape is innvendig.

Kan det være noe lettvint ? noe jeg kan teste selv?

Legger til at jeg ikke er noen racer på biltekniske ting, så evt tips bør være lettfattelige, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mekaniker
Hei

Idag er det 17 minus her, og varmeapparatet på volvo'en bestemte seg for ikke å virke. Noe upraktisk.

Mannen i huset skulle på jobb, og sa han skulle sjekke sikringene når han tanket. Litt etter var han tilbake igjen, det var ikke sikringene, og han måtte ta min bil til jobb. Greit nok. Det som ikke er greit er at jeg må bruke volvo'en til å hente unger i barnehagen, og det er kjedelig når jeg må skrape is innvendig.

Kan det være noe lettvint ? noe jeg kan teste selv?

Legger til at jeg ikke er noen racer på biltekniske ting, så evt tips bør være lettfattelige, hehe.

Dette kan være så mangt.Alt fra bryter inne i bil,til langt værre ting.

Du sier ingenting om vifte går slik at det bare kommer kaldluft??Har den funket greit tidligere når det har vært så kaldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som allerede sagt, det kan være veldig mye. Men. Går viften i det hele, eller er det dønn stopp? Har du sjekket om den fungerer på trinn fem?

Oh, btw. Er det ecc, kun ac eller ingen form for klimaanlegg i bilen?

Endret av WildThing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...